فروش انواع چسب بتن در ماهدشت کرج:یکی از مواد شیمیایی که امروزه در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی یافته چسب بتن است. این چسبها عموما محلولهای کلوئیدی از پلیمرهای مختلف در آب هستند که مقاومت کششی، خمشی و دوام بتن را افزایش می دهند ولی مهمترین خاصیت آنها افزایش چسبندگی است.چسب بتن اصطلاحا به موادی گفته می شود که به صورت پودری یا مایع به منظور افزایش چسبندگی و دوام به بتن و ملات اضافه می شود.

فروش انواع چسب بتن در ماهدشت کرج:

 چسب بتن به طور کلی به دو شیوه مختلف، بر روی سطح سیمانی و داخل بتن و ملات به کار گرفته می شود. تفاوت در زمان اجرای بتن ریزی، نیاز به افزایش آببندی، افزایش استحکام و نیاز به دستیابی به سطحی مناسب از عوامل الزام به استفاده از چسب بتن است. اجرای دو بتن بر روی هم با فاصله طولانی، به دلیل عدم برقراری پیوند قوی شیمیایی، اتصال محکمی رخ نمی دهد.  عدم برقراری اتصال با مقاومت بالا موجب بروز درز سرد می شود. وجود درز سرد علاوه بر تهدید خطرات سازه ای موجب کاهش یکپارچگی بتن، خوردگی آرماتور و بتن، ایجاد هزینه های تعمیراتی بالا و خسارت های جبران ناپذیر به سازه می شود.
کاربرد چسب بتن در صنعت: 1: ترمیم آسیب دیدگی های سطحی 2: تقویت چسبندگی  3: آب بندی ترمیمی 4: نماسازی و اجرای سطوح اکسپوز 5: آب بندی بتن جهت اجرای آب نما و استخر

چسب بتن

فروش انواع چسب بتن در ماهدشت کرج:

مزایای چسب بتن: 1:افزایش چسبندگی بتن یا ملات جدید به بتن یا ملات قدیمی 2:کاهش نفوذ پذیری و آب بند کننده بتن 3:جلوگیری از ترک خوردن یا طبله شدن 4:ثبات کیفیت در محیط های قلیائی 5:کاهش انقباض با امکان کاهش نسبت آب مصرفی

میزان مصرف :با توجه به میزان چسبندگی مورد نیاز و نوع دانه بندی و طرح اختلاط به میزان 2 الی 5 درصد وزن سیمان جایگزین آب مصرفی شده و به اجزاء خشک بتن یا ملات یا در آب مصرفی اضافه می گردد.

شرایط نگهداری:در دمای 5+ تا 35+ درجه سانتی گراد به دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

مدت نگهداری:در بسته بندی اولیه و باز نشده به مدت 12 ماه قابل نگهداری می باشد.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.

شماره تماس:09121754110