فروش انواع چسب اببندی استخر در ایران:پارامترهای مورد نیاز برای آب بندی استخر و مخازن صنعتی: 1. اصلاح طرح اختلاط بتن بر مبنای طرح آب بندی 2. انتخاب مصالح درست برای پوشش نهایی 3. حفاظت و آب بندی قسمت های بیرونی استخر و مخازن آب 4. آب بندی سیستم لوله‌کشی و انتقال آب و سیم‌کشی استخر و مخزن آب 5. آماده‌ سازی و آب بندی سطوح داخلی استخر و مخازن آب

آببند استخر

فروش انواع چسب اببندی استخر در ایران

موارد کاربرد چسب آب بندی استخر: استفاده از قیر و گونی و ایزوگام و دیگر محصولات نفتی جهت آب بندی و ایزولاسیون بعلت اشکالات عمده فنی، فرسودگی سریع و خطرات ناشی از آن مثل سوختگی و نشت آلودگی کاملاً منسوخ شده است.

چسب آب بند کننده استخر محصولی جدید جهت ایزولاسیون و آب بندی و مقاوم سازی مخازن، استخرها، سونا و جکوزی، پشت بام ، سرویس های بهداشتی، آبنما، نماهای بارانگیر، چاله آسانسور، انواع سقف (سیمانی، سنگی، آجری، سفالی، ایرانیت سیمانی و .. )، محوطه سازی، ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک و تمامی سازه ها می باشد.چسب آب بند کننده استخر مقاوم در برابر آب، رطوبت، عوامل جوی و UV خورشیدی می باشد.چسب آب بند کننده استخر بهترین جایگزین برای مواد نفتی، قیر و گونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی استفاده می گردد.استفاده چسب آب بند کننده استخر در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه می گردد.چسب آب بند کننده استخر باعث بالا رفتن سرعت عملیات، سبُک سازی سازه ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری..) سازه خواهد شد.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد،شماره تماس:09121754110

فروش انواع چسب اببندی استخر در ایران

روش مصرف چسب آب بندی:حالت اول: در صورتی که کف و دیواره استخر شما سیمانکاری یا کاشیکاری شده است و نیازی به نصب کاشی و سیمان کاری جدید ندارد با فرچه های رنگ کاری یا فرچه نقاشی مایع بتن خامه مانند را با یک پنجم وزن خود با آب ولرم مخلوط نمایید سپس چسب آب بند کننده استخر را مانند رنگ به دیوار یا سطح مورد نظر بمالید، توجه داشته باشید این کار را به صورت دو بار تکرار نمایید در بار اول زمانی که دیواره استخر را فرچه می زنید به حالت افقی فرچه را بمالید و بعد از پایان این حالت در دست بعدی فرچه را به حالت عمودی بمالید، برای آب بندی کف استخر چسب آب بند کننده استخر را با یک چهارم آب رقیق نمایید و به کمک طی لاستیکی مخصوص  بنایی یک بار بر روی سطح کف مایع را بچرخانید. سپس بعد از خشک شدن چسب آب بند کننده استخر که معمولاً بعد از ۱۲ ساعت در دمای بالای ۵ درجه خشک می شود، استخر را آب گیری نمایید تا از آب بند شدن سطوح اطمینان حاصل نمایید ، مقدار مصرف به ازای هر متر مربع ۳۳۰ سی سی تا ۵۰۰ سی سی میباشد، یعنی هر سه متر مربع یا دو متر مربع نیاز به یک لیتر چسب آب بند کننده استخر دارد.