انجام امور عایق رطوبتی خانه در کرج و تهران: عایق رطوبتی: نفوذ رطوبت به عایق های حرارتی باعث کاهش خاصیت آن شده برای جلوگیری از این امرباید از عایق های رطوبتی استفاده نمود عایق های رطوبتی موادی هستند که از رسیدن رطوبت از یک طرف به طرف دیگر جلوگیری می کنند.
انواع عایق های رطوبتی را میتوان به انواع ۱: گونی ۲: مواد آغشته به قیر 3: لاستیک 4: پلاستیک 5: انواع ضد زنگ تقسیم نمود.

انجام امور عایق رطوبتی خانه در کرج و تهران

عایق های رطوبتی در قسمت های مختلف ساختمان: 1: عایق کاری پی: برای جلو گیری از نفوذ رطوبت از طریق پی به دیوار باید حد فاصل بین دیوار و پی را به طریقی با لایه های عایق رطوبتی پوشانید . با توجه به این که در غالب موارد سطح پی از کف تمام شده نخستین طبقه ساختمان با کرسی چینی بالا می آورند در این صورت برای جلوگیری از نفوذ رطوبت از طریق پی به دیوار روی کرسی چینی (حد فاصل بین کرسی چینی ودیوار ) را با لایه های عایق می پوشا نند. پس از انجام کرسی چینی روی آن را با ملات ماسه سیمان اندود میکنند تا سطح نسبتا صافی برای عایق کاری فراهم شود. 2: عایق کاری دیوار در شرایط معمولی: عایق کاری بدنه عمودی دیوار نظیر عایق کاری افقی که در مورد پی ها شرح داده شد می باشد با این تفاوت که سطوحی که بایدعایق کاری شوند به جای افقی بودن عمودند به همین علت این نوع عایق کاری را عایق کاری عمودی مینامند.

امروزه در صنعت ساختمان سازی در بسیاری از ساختمان های درحال ساخت و یا ساخته شده برای کم کردن هزینه ها و سود بالاتر از عایق صوتی دیوار مشترک استاندارد استفاده نمی شود . همین امر باعث شده که صدا به راحتی از دیوار عبور کند و آرامش را از ساکنین ساختمان بگیرد .موضوع مهم استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک نباید به هیچ عنوان فراموش شود و در ساختمان هایی که تعداد واحدها زیاد است استفاده از عایق های صوتی امری ضروری است .

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

انجام امور عایق رطوبتی خانه در کرج و تهران

از خدمات اجرایی این گروه میتوان به پیاده سازی دیوار های مشترک دارای عایق حرارتی ؛ برودتی و صوتی در تمام سطوح صنعتی؛ اداری؛ تجاری؛ مسکونی و  ... اشاره کرد.
عایق کاری حرارتی و صوتی ساختمان: عایق کاری ساختمان با عایق صوتی حرارتی پشم سنگ تخته ای می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد، ساختمان ها را در زمستان گرمتر و در تابستان خنک تر نگه دارد و علاوه بر این باعث صرفه جویی در انرژی شود. عایق کاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد . به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان ۵ درجه گرمتر و در تابستان ۱۰ درجه خنک تر نگه داشت .افزودن عایق به خانه مگر در مواردی که ساختمان خانه طبق بهره وری انرژی ساخته شده باشد، می تواند باعث کاهش هزینه ی آن (انرژی) شود. بسیاری از خانه های قدیمی دارای عایق کمتری به نسبت خانه های امروز می باشند، اما حتی اضافه کردن عایق به یک خانه جدید می تواند چند سال هزینه در برداشته باشد. از این رو باید در هنگام عایق بندی ساختمان نکات زیادی را مدنظر داشته باشید.برای تعیین اینکه آیا بایستی به خانه تان عایق اضافه کنید یا نه، ابتدا نیاز هست بدانید که در حال حاضر چه مقدار عایق در خانه وجود دارد و اینکه این عایق ها در کجاها مورد استفاده قرار گرفته اند.یک متخصص عایق بندی ساختمان که با مسائل انرژی و روش های بهره وری آن آشنا است، همیشه مباحث عایق را به عنوان بخشی از ارزیابی روتین انرژی کل خانه در نظر می گیرد. همچنین ارزیابی انرژی، که به عنوان یک ممیزی انرژی خانه شناخته شده است، در شناسایی بخشهای نیازمند به هوا بندی در خانه کمک خواهد کرد.