عایق کاری استخر پرورش ماهی در تهران و کرج: آب بندی استخر با ایزوگام امکان پذیر است ؟ایزوگام همانطور که معروف است بیشتر برای پشت بام ها و کف سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود و برای نگهداری آب در محفظه ای به صورت طولانی مدت طراحی نشده است.اگر آب بندی استخر را با ایزوگام انجام دهید این مواد به خوبی با بدنه استخر شما پیوند برقرار نمی کند و به مرور زمان در فشارهای بالا از جای خود بلند می شود و تمامی قسمت های ظاهری استخر شما را خراب می نماید. با وجود این همه مواد عایق کاری جدید با فناوری های روز دنیا استفاده از ایزوگام برای عایق کاری استخر اصلا مناسب نیست.

ایزوگام استخر

عایق کاری استخر پرورش ماهی در تهران و کرج

آب بندی و عایق کاری استخر بتنی یا سیمانی: آب بندی و عایق کاری یک استخر بتنی ممکن است به لحاظ فنی مشکل نباشد ولی می تواند یکی از چالش برانگیزترین موانع سر راه باشد. شما برای آب بندی یک استخر بتنی باید در هنگام ساخت به فکر استفاده از مواد آب بندی باشید، پوشش های ضد آب و محصولات مانع ورود آب تمایل به پیوند بهتر با زیرلایه های بتنی دارند.چرا که در ترکیبات شیمیایی مشابه هستند و توسط عوامل پلیمری اتصال بهتری را برقرار می کنند. در هنگام ساخت استخر جدید نیازی به خشک شدن کامل بتن ها برای استفاده از مواد آب بندی استخر نیست و آن ها قابلیت تنفسی دارند و چند روز پس از بتن ریزی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و سرعت کار شما را افزایش دهند.

آب بندی استخر کشاورزی و بلوکی:بیشتر استخرهای کشاورزی در حال حاضر به صورت بلوکی ساخته می شوند، به این صورت که برای احداث استخر یک گودی به ارتفاع تقریبا 3 متر معمولا (بسته به نیاز می تواند بیشتر باشد) توسط بیل مکانیکی در طول و عرض مشخص حفر می گردد. اطراف این گود را با استفاده از بلوک های سیمانی سنگین دیوارچینی می کنند و سپس با بتن ریزی کف استخر و سیمان کاری دیواره ها آن را کمی در برابر فشارها مقاوم می سازند.حالا نوبت به استفاده از ملات نرم در استخرهای کشاورزی است که با استفاده از چسب های عایق Z90 و SA12 آن را می سازند و بر روی کف و دیواره ها استفاده می کنند و بعد از همه این مراحل از رزین ها و رنگ های پلیمری ضد آب مناسب می توان برای مقاومت بیشتر استخر کشاورزی و زیبایی هر چه بیشتر بهره گرفت.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات خود به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

استخر

عایق کاری استخر پرورش ماهی: همه استخرها برای شنا ساخته نمی شوند. استخرها برای تامین آب کشاورزی و حوضچه های پرورش ماهی کاربرد فراوانی دارند. در مخازن آب کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی با ابعاد بزرگتر اجرای پوشش های ژئوممبرین مناسب تر است. به خصوص وقتی بستر کار آهکی یا خاکی باشد ژئوممبرین صرفه اقتصادی بیشتری دارد. قیمت عایق استخر ماهی کمتر از استخر شنا است. این نوع عایق دارای رنگ نیست و چسبندگی خوبی برای اجرای کاشی ندارد. از نظر ظاهری عایق رطوبتی مخازن ذخیره آب و استخر ماهی جلوه ای ندارد.

عایق کاری استخر پرورش ماهی در تهران و کرج

عایق رطوبتی استخر شنا:قیمت عایق استخر شنا با حوضچه های پرورش ماهی تفاوت دارد. علت این امر استفاده از پوشش های آب بندی با کیفیت تر و شکیل تر است. اجرای پوشش های آب بندی پلی یورتان ختی بدون اجرای کاشیکاری در استخر نیز زیبا و چشم نواز است. این سازه مناسب استخرهای شنا بوده و به صورت تخصصی کار می شود.

عایق رطوبتی نانو استخری: این پوشش فقط در استخرهای شنا انجام می شود. قیمت عایق استخر نانو به توجه به اندازه طول و عرض استخر و مقدار متریال به کار رفته در عایق بندی سازه محاسبه می شود. جنس پوشش بدنیه استخر نیز در انتخاب نوع عایق بندی استخر شنا موثر است. برخی از عایق های رطوبتی ویژه استخرهای بتونی و برخی برای استخرهای بلوکی و آجری مناسب هستند. عایق رطوبتی نانو انعطاف پذیری بالایی داشته و تحمل تنش انبساط و انقباض را دارد. اجرای این پوشش آب بندی با استفاده از قلمو و پیستوله امکان پذیر است و سرعت اجرای بالاتری دارد.

نوسازی عایق رطوبتی استخرهای قدیمی: قیمت عایق کاری استخر نوساز با استخرهای قدیمی تفاوت دارد. استخرهای قدیمی نیاز به بازسازی و عایق بندی مجدد دارند. در این عایق کاری ابتدا درزها و ترک های احتمالی گرفته شده و از انواع عایق رطوبتی نانو در آب بندی استخر استفاده می شود. به خصوص استخرهای سنتی شنا با سطح بتن دارای مشکلات زیادی هستند و معمولا اتلاف آب بیشتری دارند. پس از اینکه نشتی در استخر شنا دیده شد با سرویس عایق کاری هوم سرویز تماس بگیرید تا علاوه بر پیدا کردن محل نشتی، با استفاده از متریال جدید و به روزتر، کف و دیواره های استخر بازسازی شود. پوشش های آب بندی نانو به دلیل انعطاف پذیری بالا در هر سطخی قابلیت اجرا دارند.