فروش ایزوگام مطابق شرایط آب و هوایی مناطق : با گذشت زمان و آشنایی مردم از بحث ایزولاسیون و در پی مصرف قیر برای پوشش حفاظتی و رطوبتی عاملان توزیع را بر آن داشت تا به بهینه کردن و ساده نمودن محصول نمود. به صورت لایه ای نازک با مقوا یا گونی کنفی نازکی با قیر آغشته بعد بع شکل رول در بازار فروخته می شدو که با پیدایش عایق رطوبتی (ایزوگام) به تدریج جای خود را به این عایق ها داد.

فروش ایزوگام مطابق شرایط آب و هوایی مناطق

گونی کنفی آغشته به قیر به عنوان عایق پیش ساخته جای خود را در بازار مصرف باز کرد و بعد از آن باعث شد با تغییرات بیشتری روی لایه قیر و اصلاح آن و استفاده از جدیدترین تکنولوژی و استفاده از لایه پشم شیشه به جای مقوا و لایه پلی استر برای ایجاد مقاومت کششی در آن، لایه عایق بام (ایزوگام) را تولید شد. امروزه در بیشتر ساختمان ها چه در مرحله پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها،سرویس و پشت بام ها از عایق ایزوگام استفاده می شود. مشخصات فنی مواد سازنده ایزوگام های سردسیری : از مشخصات فنی ایزوگام مورد استفاده در مناطق سردسیر می توان عوامل و موارد زیر را نام برد:

  1. طول این نوع ایزوگام در حدود ۱۰ متر می باشد.
  2. همچنین از نظر عرض تقریباً تا ۱۰۰ سانتیمتر می رسد.
  3. ضخامت ایزوگام های متناسب با مناطق سردسیر حدود ۴ میلی متر می باشد.
  4.  از نظر وزن هر متر مربع آن ۴ کیلوگرم می باشد.
  5. حداقل مقاومت آن در برابر سرما تا منفی ۵ درجه سانتی گراد و در مقابل گرما تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
  6. نقطه اشتعال ایزوگام مناطق سردسیری ۲۵۰ درجه سانتیگراد است.
  7.  نوع بستر آن  از پلی استر سوزنی نبافته و تیشو و الیاف شیشه نخدار است.
  8. وجه داخلی آن از پودر معدنی یا روکش آلومینیوم تشکیل شده و در خارج فیلم پلی اتیلن آن را تشکیل داده است.ایزوگام مرغوب پشت بام ایزوگام مرغوب پشت بام, عایق کاری سرویس و حمام

اجرای اصولی یک عایق با کیفیت و نگهداری پس از نصب آن در برابر آسیب دیدگی، عمر عایق را افزایش داده و بنا را برای مدت طولانی تری در برابر نفوذ رطوبت محافظت میکند. وقتی اجرای عایقکاری بدلیل عدم آگاهی مشتریان از نوع عایق و شیوه اصولی نصب، زیر قیمت فهرست بها انجام میشود، مطمئنا کیفیت مطلوب را نداشته و بعد از ۲ تا ۳ سال کل پروژه نیاز به ترمیم پیدا میکند. پس قیمت پایین و غیر معقول را به قیمت مناسب ترجیح ندهیم تا سالیان متمادی دغدغه عایق کاری نداشته باشیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا و معایب عایق رطوبتی پیس ساخته ایزوگام :

  • سبک بودن به مقدار حدود ۴ کیلوگرم در متر مربع
  • مقاوم در برابر گرما تا ۱۲۰+ و در برابر سرما تا ۵- درجه سانتی‌گراد.
  •  قابلیت انعطاف
  •  به علت برخورداری از لایه پلی‌استر در مقابل فشارهای احتمالی از انبساط و انقباض مقاوم می‌باشد.
  • در کوتاه مدت دچار پوسیدگی و شکستگی نمی‌شود.
  •  عایق با روکش آلومینیوم حدود %۸۵ از نور و حرارت را منعکس می‌کند.
  • به برف‌روبی نیاز ندارد.