عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

انواع پوشش های ضد اسید جهت حفاظت از مخازن بتنی و فلزی

انواع پوشش های ضد اسید جهت حفاظت از مخازن بتنی و فلزی : پوشش مخازن آب و پوشش مخازن بتن میتواند موجب افزایش عمر مفید مخزن میشود. لاینر های گیره دار V شکل، با مهیا ساختن پوشش مخازن بتن می تواند محافظت طولانی مدت از سازه های بتنی ، قابلیت ازدیاد طول عمر مخازن بتنی، لوله ها و دیگر سازه ها را فراهم می آورند. این لاینر ها انعطاف و ماندگاری ترموپلاستیک ها را با استحکام بتن همراه می کنند. استحکام و مقاومت برشی بسیار بالای لاینرهای گیره دار، یک پوشش مخزن ایده آل برای سیالات خورنده و ساینده می تواند باشد.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد انواع پوشش های ضد اسید و ضد خوردگی در صنایع مختلف

کاربرد انواع پوشش های ضد اسید و ضد خوردگی در صنایع مختلف : یکی از مراحل نگهداری از بتن بعد از عملیات بتن ریزی، محافظت از آن در برابر عوامل شیمیایی است. خصوصا در برخی محیط ها که این عوامل حضور پررنگی تری دارند، حفاظت از بتن در برابر حملات شیمیایی اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر این حفاظت در برابر عوامل شیمیایی صورت نگیرد، بتن عمر بسیار کوتاهی خواهد داشت و باید برای جایگزینی و ترمیم آن هزینه‌ی بالایی را صرف کنیم که قطعاً چنین چیزی باب میل ما نیست.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق کاری رطوبتی پلیمری پشت بام ها با بهترین مواد

اجرای عایق کاری رطوبتی پلیمری پشت بام ها با بهترین مواد : یکی از روش ‌های آب بندی پشت بام استفاده از عایق پلیمری یا آب بند پلیمری است، عایق های پلیمری روش مناسبی برای آب ‌بندی پشت بام هستند و ضد آب و ضد حرارت بودن از ویژگی‌های این نوع از عایق رطوبتی است. عایق های پلیمری خود به دو بخش عایق پلیمری تک جزئی و عایق پلیمری دو جزئی تقسیم می‌شوند. عایق پلیمری تک جزئی بر اساس رزین اکریلیک و استایرن اکریلیک ساخته و تولید می‌شود و یکی از بهترین عایق های برای آب بندی پشت بام است. عایق های پلیمری دارای مقاومت بالا و عمر بالایی هستند و با محیط ‌زیست سازگار هستند. عایق ‌های پلیمری دو جزئی کیفیت بهتری نسبت به عایق پلیمری تک جزئی دارند و در عملکرد رضایت بیشتری را به همراه دارند.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش بهترین پرایمر عایق بندی رطوبتی سطوح سازه در کرج

فروش بهترین پرایمر عایق بندی رطوبتی سطوح سازه در کرج : پرایمرها (آسترها) دسته ای از محصولات تولیدی بر پایه انواع قیرها، رزین ها، افزودنی ها و حلال های مختلف می باشند که به حالت مایع و با استفاده از قلم رنگ، غلتک و یا اسپری بر روی سطح اعمال شده و پوششی ضد رطوبت و ضد زنگ ایجاد می کنند. از انواع مختلف پرایمرها جهت عایق کاری رطوبتی سطح بتنی، اسکلت فلزی ساختمان، صفحه ستون ها، تیرهای چوبی، تانک های ذخیره آب، لوله های فلزی آب آشامیدنی و فاضلاب و لوله های گاز و نفت استفاده می کنند. پرایمرها همچنین به عنوان پوشش زیرین لایه عایق رطوبتی پیش ساخته بام جهت ایجاد چسبندگی بهتر به کار می روند.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید چسب ماستیک پلی یورتان جهت آب بندی درزهای انبساطی

خرید چسب ماستیک پلی یورتان جهت آب بندی درزهای انبساطی : یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند.از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند .

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش چسب آب بندی پلی یورتان درزبندی کانال های آب و فاضلاب

فروش چسب آب بندی پلی یورتان درزبندی کانال های آب و فاضلاب  : یک سیلانت یا چسب آب بندی یک ماده الاستومری است که اجازه حرکت را به میزان ۲۵ تا ۵۰٪ می دهد. چسب آب بندی پلی اورتان برای پر کردن شکاف ها، برای گسترش و انقباض مواد ساختمانی و …استفاده می شود. چسب سیلیکون و چسب پلی اورتان دو نوع محبوب مهر و موم هستند. علیرغم اهداف مشترک آنها، تفاوت های عمده ای بین آنها وجود دارد. یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۹ ، ۱۱:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع روش های عایق کاری ایزوگام اجرا شده در ساختمان ها

انواع روش های عایق کاری ایزوگام اجرا شده در ساختمان ها : از ایزوگام که یکی از بهترین‌ عایق‌های حال حاضر با مقاومت بسیار و وزن سبک است، در بخش‌های مختلفی از یک ساختمان از جمله، سرویس‌ بهداشتی، حمام، پشت بام، استخر، دیوارها، پی ساختمان و… استفاد می‌شود. همچنین ایزوگام در بسیاری از سازه‌ها مانند ایرانیت، سردخانه ‌ها، سدها، کانال ‌های آبیاری، مخازن آب، تونل‌ها، مرغداری‌ها، لوله‌های آب، گاز، نفت، پارکینگ‌ های طبقاتی، دامداری‌ ها و بسیاری دیگر به عنوان یک عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اگر از ایزوگام برای عایق‌ کاری و ایزولاسیون ساختمان استفاده کرده باشید و ایزوگام در محلی باشد که رفت و آمد وجود دارد یا ایزوگام در معرض آسیب قرار دارد، ممکن است بخواهید از انواع روش‌ ها برای پوشش سطح ایزوگام استفاده نمایید تا از آسیب به سطح آن جلوگیری کنید و عمر و دوام ایزوگام کاری را افزایش دهید.

ادامه مطلب...
۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۵:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع پوشش قابل اجرا روی ایزوگام نصب شده بام آپارتمان

انواع پوشش قابل اجرا روی ایزوگام نصب شده بام آپارتمان : ایزوگام، یکی از انواع عایق رطوبتی پرکاربرد است که در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. برای هر شرایط آب و هوایی می‌توان نوع مخصوص به آن را انتخاب کرد. انتخاب محصول باید با توجه به استاندارد های رعایت ‌شده توسط کارخانه خریداری شود. اگر بخواهید به طور دقیق درباره هزینه نصب ایزوگام سوال کنید، به نتیجه یکسانی نمی ‌رسید. همانطور که گفتیم کیفیت عایق ‌ها با هم فرق می ‌کند. از این رو قیمت آن در انواع مختلف با کمی اختلاف همراه است.

ادامه مطلب...
۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

موارد کاربرد عایق فوم پاششی پلی یورتان در ساختمان سازی

موارد کاربرد عایق فوم پاششی پلی یورتان در ساختمان سازی : پلی یورتان پلیمری است که بسیار سبک می باشد . پلی یورتان در شکل های مختلف درست می شود . رایج ترین آن به صورت ورقه های پلی یورتان است . از دیگر اشکال پلی یورتان می توان به فوم پاششی و تزریقی اشاره کرد . فوم پاششی به علت مایع بودن و قرارگیری روی سطوح مختلف در مصارف مختلفی مورد استفاده است. این فوم از دو ماده به نام های ترکیبات هیدروژن دار و ایزوسیانات ها تشکیل شده است. این دو ماده در مخازن مجزا نگهداری می شوند. سپس به سطح مورد نظر پاشیده می شوند . وقتی پاشیده شد دو ماده با هم ترکیب می شوند پلی یورتان را به وجود می آورند. پلی یورتان فومی حجیم تشکیل می دهد و عایقی محکم را به وجود می آورد.

ادامه مطلب...
۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق فوم پاششی پلی یورتان عایق حرارتی و برودتی

اجرای عایق فوم پاششی پلی یورتان عایق حرارتی و برودتی : امروزه هزینه های بالای تولید، انتقال و توزیع انرژی در سطح مصارف خانگی و صنعتی، موجب گسترش روش ها و راهکارهای استفاده با راندمان بالا و جلوگیری از هدر رفت آن شده است. بی گمان مصارف گرمایشی و سرمایشی از انرژی یکی از بیشترین موارد کاربرد انسان از این نعمت خدادادی می باشد. ایجاد راندمان در مصرف انرژی در حوزه مصارف گرمایشی و سرمایشی با بکار بردن انواع عایق های حرارتی و برودتی میسر گردیده است. اگر چه دستیابی به راندمان های بالا در مصرف انرژی های گرمایشی و سرمایشی در سطوح مصرف خانگی و صنعتی مقدور و به صرفه اقتصادی نیست، اما در سال های اخیر با نوآوری های صورت گرفته در تولید عایق های برودتی و حرارتی جدید، پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در این مورد شاهد هستیم.

ادامه مطلب...
۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۱:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی