خدمات آب بندی درزهای بتن با درزگیر ماستیک : درزبند یا درزگیر ماده ای است پرکننده جهت پوشاندن و پر کردن درزهای ایجاد شده طبیعی و یا عمدی بین دو عضو مجاور در یک ساختمان به منظور فیلر، آب بند و هوابند به کار می رود. قیر قدیمی ترین و شناخته شده ترین ماده مناسب درزبندی می باشد، که حتی برای درزگیری کشتیهای چوبی نیز مورد مصرف قرار می گرفت.در شیشه بری ماده ای به نام زاموسقه نیز که نوعی ماده درزبند است بکار می رود. پیشرفت علم، تولید و توسعه صنایع و مواد ساختمانی، به ویژه گسترش وسیع صنایع ساختمان با قطعات پیش ساخته، منجر به تولیدات بیشتر درزبند هایی مناسب پر کردن فاصله مابین قطعات پیش ساخته و درزهای بین مصالح بنایی، فلزات و شیشه شد.

خدمات آب بندی درزهای بتن با درزگیر ماستیک

خدمات این بخش شامل مشاوره و بررسی انواع مواد درزبند و درزگیر ساختمانی برای پروژه مورد نظر و پیشنهاد متریال مناسب و با کیفیت از بین صدها ماده تولید شده داخلی و وارداتی می باشد. کاربردهای این مواد بسیار گسترده می باشد. درزگیر پلی یورتان به سطوح تمیز و آماده سازی شده چسبندگی خوبی دارد. بنابراین کلیه آلودگی ها، ذرات سست، گرد و غبار، گریس، روغن، رطوبت، درزگیر های قبلی باید به طور کامل از سطح زدوده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع ماستیک و درزبند بتن انواع ماستیک و درزبند بتن, درزگیری سطوح بتنی

بتن تازه – درزهای کنترل :

بتن تازه ریخته شده حداقل به مدت 30 روز قبل از اجرای ماستیک درزگیر بتن باید سخت گردد. برای آماده سازی درز با استفاده از تیغه الماس (با عرض مناسب) تماس مواد سست درون درز را خارج کرده و سطح داخل درز را تحت سایش قرار دهید. عملیات سایش را تا عمق 25 میلیمتر انجام دهید. درز باید به آرامی عریض و عمیق گردد تا در بتن مادر عارضه ای ایجاد نشود. دیواره درز ها باید عاری از رطوبت، مواد سست و غبار باشد. سطح داخل درز را با ایربلاست یا خلا تمیز کنید تا سطح عاری از مواد خارجی گردد. در شرایطی که بار ترافیکی سبک یا ملایم بر روی سطح وجود دارد Backing Rod باید قبل اجرای درزگیر در عمق درز بتن قرار گیرد. در شرایط بار ترافیکی سنگین درزگیر در عمق زیاد اعمال گردد.

بتن قدیمی –درزهای کنترل :

مواد کهنه باید به طور کامل از سطح زدوده گردد. به وسیله الماس یا سایر ابزار مناسب درز را تا زاویه 90 درجه و عمق 25 میلیمتری بسایید. لبه های تیز باید به صورت عمودی سابیده شود. دیواره درز باید عاری از رطوبت، مواد خارجی و رطوبت باشد. سطح به وسیله ایربلاست یا خلا کاملا تمیز شود.

شکاف تصادفی :

به وسیله تیغه الماس یا وسیله مناسب دیگر درز را تا زاویه 90 درجه و عمق 25 میلیمتر بسابید. لبه های تیز باید به صورت عمودی سابیده شود. دیواره درز باید عاری از رطوبت، مواد خارجی و رطوبت باشد. سطح به وسیله ایربلاست یا خلا کاملا تمیز شود.