اجرای عایق رطوبتی استخر و عایق کاری استخر کشاورزی : عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است. گستردگی عایق رطوبتی استخر به اندازه تمام نیازها و چگونگی محافظت استخر و نحوه آب بندی استخر می باشد. عایق رطوبتی استخر در هر مرحله از مراحل ساخت استخر قابل استفاده می باشد. انواع عایق رطوبتی استخر را می توان به چندین دسته بندی مجزا تقسیم نمود.

اجرای عایق رطوبتی استخر و عایق کاری استخر کشاورزی

برای انجام عملیات عایق رطوبتی استخر شرایط محیطی و چگونگی استفاده از متریال مورد استفاده و حتی شناخت از سازه بسیار حائز اهمیت می باشد. به کرات دیده شده استفاده از انواع آب بندی استخر با توجه به بالابودن کیفیت آن بعلت عدم استفاده صحیح و یا عدم رعایت ویژه مصرف نتوانسته است نتیجه مطلوب را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. استفاده از مواد و پوشش ها با کیفیت پایین علاوه بر عدم آب بندی صد در صد به محض قرارگیری در شرایط جوی نامساعد باعث پوسته شدن عایق رطوبتی و کنده شدن از سطح استخر می شود. انواع پودرهای نفوذ گیر و مواد زودگیر و آنی گیر رطوبتی و انواع موارد مشابه در گروه عایق رطوبتی استخر قرار می گیرند. این مواد با وجود نانو ذرات بسیار ریز و مقاوم علاوه بر ایجاد سطحی بدون لایه و با نفوذ در ابعاد نانو در سطح سازه استخر باعث ایجاد آب بندی و مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری استخر باغ عایق کاری استخر باغ, عایق رطوبتی استخر

آب بندی و مقاوم سازی استخر :

حالت اول قبل از شیب بندی و سیمان کاری : محلول suban را با نسبت؛ suban یک واحد + آب سه واحد، آماده و برای سیمانکاری از آن استفاده شود. دقت شود که در این روش بکارگیری توری Plc الزامی می باشد.

حالت دوم بعد از شیب بندی و سیمان کاری : استفاده از روش ایزولاسیون سطوح سیمانی به همراه توری Plc برای ایجاد مقاومت لازم.

حالت سوم ترمیم استخر : ۱- اگر استخر سیمانی باشد از روش ترمیم و ایزولاسیون سطوح سیمانی استفاده گردد. (استفاده از توری Plc ضروری می باشد.)
۲- اگر استخر سنگ کاری یا کاشی کاری داشته باشد :
الف) جهت ترمیم و ایزولاسیون استخر سنگ یا کاشی کاری شده که به هر دلیل دچار تخریب، ترک، کندگی و... شده باشد.به روش زیر اقدام نمائید :

  • تخلیه بندکشی های معیوب
  • تزریق دوغاب رقیق تهیه شده از سیمان و محلول داخل ترک ها
  • اجرای ملات تهیه شده از سیمان و سیلیس یا پودر سنگ با محصول suban جهت ترمیم محلول های تخریب یا کنده شده.

ب) در صورتی که تخریب یا کندگی نداشته باشیم نیاز به اجرای این مرحله نبوده و اجرای روش ایزولاسیون سطوح سیمانی فقط و فقط بر روی بندکشی ها، ترک ها و محل های ترمیم شده انجام می پذیرد.