بهترین واترپروف آب بند کننده سازه های بتنی : واترپروف مایع به صورت یک ماده رقیق در دسترس است و توسط برس یا غلتک به سطح مورد نظر اسپری می شود که در تماس با هوا، یک عایق رطوبتی ضخیم را تشکیل می دهد. مزیت اصلی این محصول کاربرد ساده آن است و پیمانکار می تواند مساحت بیشتری را در عرض یک روز بپوشاند. این واترپروف باید با ضخامت مناسبی استفاده شود، زیرا غشای نازک تر به راحتی می تواند تجزیه گردد.

بهترین واترپروف آب بند کننده سازه های بتنی

واترپروف نوعی ماده آب بند کننده با خاصیت آبگریزی می باشد که بهترین گزینه برای ساخت بتن یا ملات های سنگدانه ایی مانند مینرال می باشد. واترپروف به دو شکل پودری و مایع قابل ارائه می باشد در خصوص سنگ دانه های شکسته استفاده از واتر پروف پودری و در خصوص مصالح گرد گوشه و رودخانه ای واترپروف مایع پیشنهاد می شود. مصرف واترپروف مایع بتن خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی را برای بتن به شرح زیر برای بتن ایجاد می کند. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق کاری با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.آببند کننده بتنآببند کننده بتن, واترپروف کردن سطوح بتنی

  • جلوگیری از نفوذ آب به داخل بتن.
  • مناسب برای استفاده در بتن مسلح و غیر مسلح.
  • واترپروف مایع بتن ممانعت از ایجاد جلبک روی سطح بتن می گردد.
  • جلوگیری از حمله سولفاتی وقلیایی شدن.
  • مقاوم سازی بتن در برابر نمک های یخ زا.
  • مانع نفوذ یون کلر و سایر مواد شیمیایی مخرب به داخل بتن.
  • کاهش میزان آب مصرفی در مخلوط.
  • افزایش دانسیته بتن.

ضرورت آب بندی سازه های بتنی :

ساختمان هایی که در معرض آب باران و در مجاورت رودخانه ها و کنار دریا هستند، باید آب بندی شوند تا آسیب نبینند. در این موارد، آب بندی و ضد آب کردن بتن باعث می شود که عمر مفید سازه بیشتر شود. به همین دلیل است که مهندسان و تولیدکنندگان، موادی تولید می کنند که باعث آب بندی بتن شود. یکی از مواد عالی برای آب بندی کردن سازه، واترپروف بتن است.

waterproof به معنی آب بند کردن سازه است. همان طور که از نام این محصول پیدا است، باعث ضد آب شدن و آب بندی بتن می شود و از نفوذ مایعات به سازه جلوگیری می کند.

waterproof در دو نوع پودری و مایع تولید می شود که هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارد. در ادامه این نوشته، با ویژگی های واترپروف پودری بیشتر آشنا می شوید.