خرید ایزوگام عایق گستران دلیجان جهت آب بندی بام : پلی استر سوزنی، لایی پلی استر یکی از عوامل مؤثر بر کیفیت عایق رطوبتی (ایزوگام) می باشد . در همین راستا مدیران شرکت تصمیم به خرید و راه اندازی ماشین آلات مدرن آلمانی تولید لایی سوزنی پلی استر جهت رفع نیازهای اولیه این شرکت نمودند . فویل و تیشو، فویل آلومینیوم و تیشو از محصولات وارداتی هستند که شرکت دلیجان در کنار محصولاتی دیگر اقدام به واردات آن کرده است.

خرید ایزوگام عایق گستران دلیجان جهت آب بندی بام

شرکت گوهر ابنیه پایتخت نماینده رسمی، ایزوگام گستران دلیجان با بیش از 22 سال تجربه کاری در امر عایق کاری زیرسازی آسفالت کاری در سطح تهران کرج و حومه می باشد. خدمات شرکت ما عایق بندی با ایزوگام گستران دلیجان عبارت است از فروش انواع ایزوگام درجه یک دلیجان و سایر برند های در کل کشور مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با قیمت مناسب و با کیفیت بیشتر، نصب انواع ایزوگام دلیجان درجه یک و سایر برندهای ایزوگام با پرسنل مجرب و حرفه ای در در امر عایق کاری و با داشتن علم روز، با ضمانت نامه کتبی ده ساله و بیمه نامه اجرای قیر گونی تک لایه دولایه و سه لایه بر روی پشت بام ،شیروانی ها، دیواره ها ،سرویس های بهداشتی و سایر سطوح. آسفالت کاری خیابان کوچه محوطه،پشت بام ،شیار حفاری،جلو پارکینگ و سایر سطوح،با داستگاه های سبک و سنگین وبه صورت دستی،با کادر مجرب مخصوص آسفالت کاری و زیرسازی محوطه کوچه خیابان،شیار حفاری و سایر سطوح،زیرسازی و شیب بندی پشت بام برای عایق کاری با ایزوگام همگی از خدمات و فعالیت های تیم مجرب گوهر ابنیه پایتخت می باشد.

ایزوگام گستران دلیجان

ایزوگام گستران دلیجان, نصب و اجرای ایزوگام عایق بندی

نکاتی مهم در انتخاب ایزوگام :


ایزوگام باید علامت استاندارد را داشته باشد.
ایزوگام باید از قیر پلیمری تولید شود نوعbpp.
ایزوگام باید ثبت شده باشد.
شماره ثبت ایزوگام قید شده باشد.
وزن استاندارد را داشته باشد.
فول مناسب ودرجه یک داشته باشد.

اجرا و نصب ایزوگام :

اگر می خواهد از ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی استفاده کنید باید توجه داشته باشید که کیفیت ایزوگام مصرفی خوب باشد. ایزوگام بی کیفیت پس از مدتی کاربرد خود را از دست خواهد داد و باعث ایجاد مشکل خواهد شد. همچنین نصب ایزوگام نیز باید به صورت اصولی اجرا شود. اگر نصب ایزوگام به صورت غیراصولی انجام شود پس از مدتی کنده می شود. برای این کار بهتر است از افراد با تجربه و متخصص استفاده شود. بهترین زمان برای اجرای ایزولاسیون بام پس از انجام شیب‌بندی و دورچینی و کلیه کارهای ساختمانی بالای بام می‎باشد. ولی در مورد سرویس‌های بهداشتی پس از انجام تاسیسات برق و مکانیکی و شیب‌بندی کف‌ها، باید انجام شود و پس از تست بلافاصله روی آن با ملات پوشانده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.