فروش ایزوگام کبوتر نار دلیجان اصل در سراسر ایران :  نمایندگی رسمی ایزوگام دلیجان در تمام مناطق تهران و کرج آماده ارائه خدمات نصب و فروش و اجرای ایزوگام با مناسبترین قیمت و ارائه ضمانت نامه ۱۰ ساله کتبی و بیمه نامه معتبر توسط گوهر ابنیه پایتخت انجام می شود. شما نیز می توانید از طریق خطوط ارتباطی یا مراجعه مستقیم با ما در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره و بازدید توسط اکیپ مجرب ما به صورت رایگان برخوردار شوید. تمامی عایق های رطوبتی به طور مستقیم از کارخانه تحویل گرفته شده و به شما ارائه می گردد. کیفیت به صورت ۱۰۰% تضمینی و جنس محصولات ایزوگام از نوع ممتاز می باشد.

فروش ایزوگام کبوتر نار دلیجان اصل در سراسر ایران

ارائه عایق های رطوبتی به صورت عمده و نصب انواع ایزوگام های دو لایه فویل دار که دارای استحکام بسیار بالایی بوده و در برابر نور خورشید بسیار مقاوم می باشد و نوع پودری با کیفیت تضمینی ارائه می گردد. سفارشات به صورت قراردادی پذیرفته می شود. دارای نیروهای فعال و آموزش دیده انجام خدمات ایزولاسیون در کمتر از یک روز بعد از ثبت سفارش انجام می شود.  در ایزوگام اجرای درزها و جلوگیری از نشتی آن و اجرا در مجاورت کفشورها به تبحر نیاز دارد. چون در این محل ها تعداد دست بیشتری ایزوگام اجرا میشود، برآمدگی ایجاد شده باعث تشکیل حوضچه آب به مدت زمان زیاد اطراف کفشور می شود و این مساله دوام ایزوگام را کاهش می دهد. نصب ایزوگام کبوتر نار دلیجان به مراتب ساده‌تر از نصب قیرگونی است و کمتر محیط را کثیف می کند و همین امر در مقایسه ایزوگام قیرگونی، نکته مثبتی است که می‌تواند موجب افزایش مصرف ایزوگام شود. هزینه نصب ایزوگام نسبت به قیرگونی بیشتر است اما هزینه خرید آن کمتر از هزینه خرید قیرگونی است. البته قیمت قیرگونی و قیمت ایزوگام با توجه به نوع آن‌ها، تعداد لایه‌ها و مواد اضافی که در هنگام نصب به آن‌ها اضافه می‌ کنند ( مانند آسفالت، رزین، چسب‌های مخصوص و…) متفاوت است.

ایزوگام کبوتر نار دلیجان

 

 

 

 

 

 

ایزوگام کبوتر نار دلیجان, اجرای بهترین ایزوگام

 

 

 

ایزوگام دلیجان عایقی مدرن و جدید برای پوشش بام و محل‌های دیگر ساختمان مانند سرویس‌های بهداشتی و حمام و آشپزخانه است که در معرض رطوبت قرار دارند. در گذشته کار عایق‌کاری و ایزولاسیون ساختمان با استفاده از قیرگونی به انجام می‌رسیده است. عایق قیرگونی در مقایسه با ایزوگام دارای معایب متعددی است که از آن جمله می‌توان به قیمت بیشتر، نصب مشکل و همراه با آلودگی، خطرات متعدد هنگام نصب و ایجاد مشکلات زیست محیطی است. در عوض ایزوگام دارای عمر طولانی، نصب آسان و بدون آلودگی و مشکلاتی است که در هنگام استفاده از روش‌های سنتی با آن روبرو هستیم. جهت نصب ایزوگام، دریافت قیمت ایزوگام و مشاوره برای نصب ایزوگام با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بهترین مشاوره و بهترین خدمات را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهند داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.