کاربرد خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری شیشه : خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری، آب بندی و بندکشی سرویس های بهداشتی، سینک ظرفشویی، کاشی، سنگ، موزاییک، سرامیک، حمام، سونا و جکوزی، استخر، آشپزخانه، تراس، بندکشی های تخریب شده، ورودی و خروجی لوله آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. خمیر درزگیر و بندکشی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و برای آب بندی و بندکشی انواع سطوح مناسب می باشد. این خمیر در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم سازگار در شرایط آب و هوایی مختلف است. در برابر UV خورشید مقاوم می باشد. قابل اشتعال نمی باشد. در برابر فشار مقاوم بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. در برابر شوینده ها، اسیدها و مواد شیمیائی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

کاربرد خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری شیشه

نوعی درزگیر اکریلیکی تک جزئی است که با سیلیکون تقویت شده و چسبندگی فوق العاده خوبی به مواد مختلف دارد. این محصول خاصیت ارتجاعی خوبی نیز دارد. این محصول درزبندی جهت استفاده برای درزگیری های ساختمانی از قبیل شیشه، بتن، آجر و ... که تحرک ندارند و یا تحرک کمی دارند. درزگیری بین پنجره ها و دیوار ها و درب ها  و پرکردن ترک های دیوار یا سقف کاربرد دارند.

موارد استفاده این محصول شامل طیف گسترده زیر می شود:

  • آب بندی مخازن آب، استخر، کف کولرهای آبی و پشت بام.
  • قابلیت چسباندن کاشی، سرامیک، سنگ، چوب و پلاستیک روی سطوح مختلف.
  • بتونه کاری و درزگیری سوراخ ها و ترک ها دیوار و سقف.
  • مکمل بسیار قدرتمند برای بتن و ملات های سیمانی.
  • ترمیم و چسباندن کاشی و سرامیک آسیب دیده.
  • ترمیم سنگ فرش های سست شده.
  • مسدود کردن مسیر حشرات.
  • نصب توالت فرنگی و روشویی.

خمیر درزگیر شیشه خمیر درزگیر شیشه, خمیر آب بندی سطوح

در سازه هائی که مدت زمان طولانی از ساخت آنها گذشته و با توجه به بروز یکی از عوامل مخرب در سازه و به دلیل ایجاد رطوبت در سطح سازه و نیاز به انجام عایق کاری مجدد ، پیشنهاد می گردد ابتدا در صورت امکان نسبت به تخلیه بندکشی های قدیمی اقدام نموده و سپس با افزودن مایع درزگیر و آب بند کننده نانوئی پارسک ۷۰۰۰ به پودر سیمان سفید و ترکیب کامل این دو ماده با همدیگر و دوغاب بدست آمده را با استفاده از یک دستکش لاستیکی (یا تی لاستیکی) بر روی سطح مورد نظر اجرا نموده و بلافاصله بوسیله یک تکه پارچه جاذب آب (گونی کنفی ) اضافه دوغاب را از روی سطح پاک می نمائید. جهت کنج ها با اضافه نمودن پودر سیمان سفید به مخلوط دوغاب ، و تهیه خمیر ، نسبت به اجرای ماهیچه کشی با ضخامت مورد نیاز (سه تا پنج میلی متر) اقدام نمائید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.