قیمت ایزوگام کاری عایق سرویس های بهداشتی در کرج : سرویس بهداشتی یکی از محل‌هایی است که  میزان رطوبت بالایی دارد. سرویس بهداشتی به خاطر این میزان از رطوبت،‌ باید عایق‌کاری شود،  ایزوگام سرویس بهداشتی، یکی از روش‌ های مناسبی است که می‌تواند بنا را در برابر رطوبت حفظ کند. ایزوگام سرویس بهداشتی باید با دقت انجام شود،  یک استادکار ماهر که با نحوه ایزوگام سرویس بهداشتی کاملا آشناست، باید اجرای آن را برعهده بگیرد. 

قیمت ایزوگام کاری عایق سرویس های بهداشتی در کرج

قیمت پایین ایزوگام نسبت به سایر عایق‌های رطوبتی جدید مانند عایق‌های نانو و رنگ‌های عایق از مزایای آن به حساب می‌آید. کارایی ایزوگام با وجود قیمت بالاتر نسبت به قیرگونی، افراد زیادی را به سمت استفاده از آن جذب کرده است. یکی از معایب شاخص ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی دیوارها، عدم چسبندگی کاشی و سرامیک به آن است. شل شدن کاشی‌های دیوار پس از چند روز از اجرای آن‌ ها روی ایزوگام به وفور دیده می‌شود.

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی :

برای عایق ‌کاری سرویس بهداشتی روش‌های گوناگونی وجود دارد. در مقایسه با این عایق‌ ها ایزوگام مزایایی دارد. مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی نسبت به دیگر عایق‌ها عبارت ‌اند از: 

  • تمیزی کار نسبت به قیرگونی بیشتر است.
  • وزن سبکی دارد.
  • نسبت به عایق‌های رطوبتی نانو قیمت ایزوگام به صرفه‌ تر است.ایزوگام سرویس بهداشتی ایزوگام سرویس بهداشتی, عایق آب بندی کف سرویس

نحوه عایق کاری سرویس بهداشتی :

  1. ابتدا باید کف دستشویی به کمک سیمان کار، سیمان کاری شود. همیشه یک لایه ی سیمان قبل از قیر گونی بر روی سطح سرویس بهداشتی به کار می رود. سپس لایه ‌های قیر گونی به صورت افقی و عمودی اجرا می شوند. بعد از سیمانکاری لوله های باقی مانده از فاضلاب به درستی برش زده شوند. در هنگام بریدن لوله های فاضلاب قبل از ایزوگام کاری از حرارت برای اینکار استفاده نکنید.
  2. در ادامه سطح سیمان کاری شده را برای ایزوگام کاری سرویس و بهتر چسبیدن ایزوگام با قیر پوشش می دهیم. قیر و گونی کف سرویس ها در دو لایه گونی و سه لایه قیر اجرا می شود و پس از آن برای اطمینان از غیر قابل نفوذ بودن آب، سرویس بهداشتی را به آب می بندیم.
  3. پس از آن ایزوگام ها را برش دهید و لوله های فاضلاب، روی کف شور، و سطح را به دقت ایزوگام کاری کنید. در هنگام نصب ایزوگام بر روی زاویه ی 90 درجه دقت کافی را به عمل آورید. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.