خرید پودر بندکشی ضد آب و ضد اسید کاشی سرامیک : این ماده ترکیبی از یک جزی پودر پایه سیمانی که حاوی افزودنی های ویژه و رزین می باشد که پس از اختلاف با آب ترکیبی ضد آب بوجود می آورند (پس از خشک شدن). بنابراین می توان بدون تخریب سرامیک و کاشی مکان هایی مانند حمام و سرویس های بهداشتی که عایق زیر پوسیده و یا پاره شده از این ماده جهت آب بند نمودن استفاده کرد تا دچار هزینه سنگین تخریب و زمان طولانی نشویم.

خرید پودر بندکشی ضد آب و ضد اسید کاشی سرامیک

همچنین مشاهده می شود در سیستم سنتی برای بند کشی از سیمان و پودر سنگ استفاده می شود که از کیفیت بالایی برخوردار نیست و در اثر مدت کوتاهی ترک خورده و کثیف می شود و شکل ظاهری نامناسبی پیدا می کند حال آنکه عمده زیبایی کاشی کاری و سرامیک‏ کاری به بندکشی آن است. این ماده بندکشی تمامی معایب یاد شده را پوشش داده و طول بالایی دارد. پودر بندکشی ضد آب ،ترکیبی آماده و رنگی می باشد که کاملاً ضد آب بوده و بهترین گزینه جهت بندکشی در مکان هایی ست که در تماس مستقیم با رطوبت و آب می باشند.

مزایای پودر بند کشی ضد آب :

  1. کاملاً ضد آب و عایق می باشد .
  2. پودر بندکشی ضد آب چسبندگی بسیار زیاد دارد .
  3.  مقاوم در برابر تنش های کششی و فشاری می باشد .
  4. استحکام فرسایش بالای پودر بند کشی ضد آب.
  5. مقاوم بودن پودر بند کشی ضد آب در برابر عوامل محیطی.
  6. قابلیت انعطاف پذیری کافی پودر بند کشی ضد آب.
  7. رفع نشت و نم زدگی درزها .
  8. رنگ پذیر بودن پودر بند کشی ضد آب و قابل عرضه در رنگ های مختلف.
  9. سهولت و سرعت اجرای پودر بند کشی ضد آب.
  10. بدون انقباض بودن پودر بند کشی ضد آب.

پودر بندکشی ضد آب پودر بندکشی ضد آب, مواد آب بندی ضد آب

ابتدا سطح زیر کار می بایست کاملاً تمیز و عاری از گرد و غبار گردد. سپس پودر بند کشی ضد آب را به نسبت 3 به 1 با آب مخلوط  بفرمائید . بهتر است این عمل با استفاده از همزن برقی انجام شود . برای درزبندی کف ماده بندکشی را با مقدار آب بیشتری رقیق نمائید تا به سهولت در محل درزها اجرا شود . بند کشی باید به وسیله کاردک لاستیکی انجام شود . توصیه می گردد پس از اتمام بندکشی سطح اجرا شده را تا 24 ساعت مرطوب نگه دارید. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات درزبندی و بندکشی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.