عرضه ماستیک پلی یورتان سوسیسی آب بندی سطوح بتن : امروزه ماستیک پلی اورتان یا چسب پلی اورتان کاربرد بسیار بالایی در ساختمان سازی و صنعت دارد. این چسب ها به دلیل خواص ویژه ای که دارند، اغلب مورد پسند متخصصان قرار می گیرد. از خواص پلی اورتان میتوان به مواردی نظیر مقاومت مکانیکی بالا، خاصیت چسبندگی بالا بر روی اکثر سطوح اشاره کرد. اصلی ترین کاربرد چسب یا همان درزگیر پلی اورتانی میتوان به درزگیری های داخل بتن نظیر درزگیری درز ژوئن یا درز انبساط اشاره کرد.

عرضه ماستیک پلی یورتان سوسیسی آب بندی سطوح بتن

در رابطه با معایب پلی یورتان می توان به قدرت کم بر روی شیشه، مقاومت کم در برابر نور خورشید اشاره کرد. مجموعه چسبیار یکی از مورد اعتمادترین منابع تامین چسب پلی اورتان می باشد. چسب پلی یورتان، ماستیک پلی یورتان به دو صورت ماستیک پلی اورتان تک جزیی و ماستیک پلی یورتان دو جزیی وجود دارند. چسب پلی اورتان، ماستیک پلی اورتان تک جزیی در دو نوع چسب پلی اورتان کارتریجی و چسب پلی اورتان سوسیسی تولید می شود .بیشترین مورد استفاده چسب پلی اورتان، ماستیک پلی اورتان در ایران بصورت تک جزیی بوده که در صنایع خودروسازی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد . بیشترین استفاده از ماستیک پلی اورتان در صنعت ساختمان بصورت ماستیک پلی اورتان سوسیسی بوده که برای درزگیری بتن مورد استفاده قرار می گیرد . محل استفاده چسب پلی اورتان خودرویی یا همان چسب پلی اورتان اتوموتیو جهت اتصال شیشه به بدنه خودرو و همچنین درزگیری و تریم کردن شیشه اتومبیل می باشد.

ماستیک پلی یورتان سوسیسی ماستیک پلی یورتان سوسیسی, چسب ماستیک بتن

کاربرد چسب پلی اورتان سوسیسی :

  • به عنوان چسب فایبر سمنت.
  • استفاده از پلی یورتان سوسیسی سفید در ساندویچ پنل و ...
  • استفاده از پلی یورتان سوسیسی مشکی و طوسی در اسکلت و بدنه خودرو و ماشین ، کانتینر ، کاروان و ….
  • آب بندی و اتصال کانال تهویه ، کانال تهویه صنعتی  ، ناودان یا آبرو شیروانی (گاتر).
  • آب بندی زیر سقف سوله و شیروانی.
  • آب بندی و درزگیری ورق فلزی و جوش خورده.
  • برای کاهش ارتعاش در تمام انواع ورق فلزی که در جاهای مختلف نصب شده اند.
  • آب بندی مکانها و جاهایی که در معرض آب ، هوا ، گاز و گرد و غبار قرار دارند.

معروف ترین ماستیک در خانواده عایق ها ، ماستیک پولی یورتان می باشد که در حال حاضر هم در محل کارخانه این شرکت به صورت تک جرء تیوپ های آن پر می شود و هم واردات محکم و مستمری با مارک های زدتکس و آکفیکس در دستور کار این شرکت از همسایگان تجاری وجود دارد و انبارهای کارخانه همیشه آماده ارسال بار به هر تعدادی هستند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.