ایزوگام کاری سرویس های بهداشتی در دهقان ویلا کرج : سرویس های بهداشتی و محل هایی که در آن جا آب جمع می شوند نیاز به ایزوگام کاری دارند تا آب به کف زمین نفوذ نکرده و باعث ایجاد نم و رطوبت نگردد. عایق کاری کف سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می گیرد. عایق کاری هم می تواند توسط ایزوگام انجام شود و هم از قیر گونی برای عایق کاری در کف سرویس بهداشتی استفاده نمایند. ایزوگام سرویس بهداشتی، یکی از روش‌های مناسبی است که می‌تواند بنا را در برابر رطوبت حفظ کند. ایزوگام سرویس بهداشتی باید با دقت انجام شود،  یک استادکار ماهر که با نحوه ایزوگام سرویس بهداشتی کاملا آشناست، باید اجرای آن را برعهده بگیرد.

ایزوگام کاری سرویس های بهداشتی در دهقان ویلا کرج

زیرسازی سرویس بهداشتی پیش از اجرای ایزوگام شامل سیمان کاری کف با استفاده از ملات ماسه و سیمان، شیب بندی در صورت وجود کفشور در دستشویی است. سیمان کاری کف معمولاً با استفاده از ملات ماسه و سیمان اجرا می‌شود و در حین اجرای آن شیب بندی کف دستشویی و حمام به سمت کف شور در نظر گرفته می‌شود. در این مرحله معمولاً حفره‌های آب و فاضلاب با استفاده از پلاستیک پوشانده می‌شوند تا ملات ماسه و سیمان داخل آن‌ها نشود و راه را مسدود نکند. پس از اجرای این مرحله باید اجازه دهیم تا سیمان کارای خشک شود، معمولاً یک روز برای مکان‌هایی که دارای پنجره و راه ورودی به بیرون هستند، کافی است. ایزوگام‌ها به دلیل مزایای زیادی که دارند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند. مناسب‌ترین عایق نسبت به رطوبت است و وزن سبکی دارد. با این وجود نسبت به عایق‌های دیگر قیمت مناسب‌تری دارد، که برای مصرف‌کننده مقرون به صرفه‌تر است. به هنگام نصب تمیزی بیشتری نسبت به قیرگونی دارند. همچنین عمر بالای آن‌ها محبوبیت استفاده ایزوگام را دو چندان کرده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام کاری سرویس ایزوگام کاری سرویس, اجرای ایزوگام در کف سرویس

بعد از اینکه بنا سیمانکاری کف را تمام کردید و کامل سطح مورد نظر خشک شد شروع به برش اضافه‌ی لوله‌ی فاضلاب با فرز و هم سطح کردن آن با کف می‌کند. برای برش دادن لوله‌ی فاضلاب نباید از چراغ ایزوگام و حرارت دادن استفاده شود. اغلب ایزوگام کاران این اشتباه را می‌کنند که لوله‌ی توالت فرنگی را برش می‌زنند و بعد از سرامیک کردن و بالا آمدن کف سرویس هنگام نصب توالت فرنگی توسط نصاب، کار به مشکل بر می‌خورد. تنها لوله ای که عایق کار نباید آن را برش بزند لوله‌ی 12 سانتی متری توالت فرنگی است.

  • برای اینکه ایزوگام بهتر بچسبد سطح سیمانکاری شده را قیر پاشی کنند.
  • بعد از آن ایزوگام سرویس را در اندازه‌های کوچک برای داخل لوله‌های تخلیه برش دهند و نصب کنند و همچین یک تکه 50 در 50 ایزوگام برای هر کف شور نصب کنند که این کار بسیار هم حائز اهمیت است.
  • بعد از طی شدن این مراحل می‌توان رول ایزوگام را در اندازه‌های بزرگ برش زد. در هنگام نصب ایزوگام در زاویه‌های 90 درجه، دقت بالایی داشته باشید و در مواقع جوشکاری، مراقب بندهای ایزوگام باشید.