بهترین نوار درزبندی pvc و انواع نوارهای درزگیری سطوح : نوارهای درزگیر در انواع مختلفی تولید می گردد و استفاده از هر نوع آن نیز نیاز به بررسی دارد. در بیشتر مواقع نوع عایقی که استفاده می کنیم اساس انتخاب نوار درزگیر مناسب آن نیز هست. مثلاً برای تجهیزاتی که به عایق الاستومری ساده عایق کاری شده است مناسب ترین انتخاب نوار درزگیر فوم الاستومری است. عایق های الاستومری به صورت ساده و روکش دار آلومینیومی تولید می گردد که در نوع روکش دار آلومینیومی آن به صورت ساده و مسلح می باشد. همانطور که عایق های الاستومری با روکش های آلومینیومی تولید می گردد.

بهترین نوار درزبندی pvc و انواع نوارهای درزگیری سطوح

با توجه به شکل پذیری مناسب و ویژگی های متعدد سیلیکون که قبلاً در انواع دیگر این محصول ذکر کردیم ،نوار درزگیر سیلیکون یکی از پرمصرف ترین انواع این محصول است که می توان آن را در طرح و نقشه های مختلف تولید نمود. آب بندی و پر کردن درزها (درزبندی) جزو اصول مهندسی بوده و از اجزای لاینفک پروژه ها می باشند .نفوذ هوا (سرد و گرم) و آب به داخل ساختمان از عمده ترین دلایل کاهش آسایش ساکنین می باشد . این مشکل در کلیه ساختمان های نوساز و کهنه ساز می تواند وجود داشته باشد و مصرف سوخت را تا ۲۵% بالا می برد.

موارد استفاده از نوار درزگیر سیلیکون :

  • تعمیر نشت در لوله های آب.
  • تعمیرات زیر آب.
  • استفاده در سیم کشی برق به عنوان درزبند و آب بند.
  • محافظت از لوازم و اتصالات هیدرولیک و یا دیگر اتصالات فلزی در معرض گرما.
  • تعمیرات لوازم خانگی.
  • عایق الکتریکی.

نوار درزبندی pvc نوار درزبندی pvc, عایق نواری درزگیری

نوار درزگیر های فومی نیز یکی از پرمصرف ترین نوار درزگیر ها در بازارهای داخلی ایران می باشد. این برند هم از قیمت مناسبی برخوردار و هم کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. این نوار درزگیر ها در ضخامت ها و اندازه های متنوعی وجود دارد و برای پروژه های عایق کاری پر مصرف ترین نوع محسوب می گردد. نوار درزگیر های فومی الاستومری از نوع NBR می باشند و در ضخامت های ۳، ۶، ۹ میلی متر و در عرض های ۱۵ تا ۲۰۰ میلی متر تولید می گردد. طول هر حلقه آن ۱۰ متر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوار درزگیر های آلومینیومی در انواع متفاوتی وجود دارند. دامنه کاربردی این نوع از نوارهای درزگیر بسیار بالاست و تنها مورد استفاده در پروژه های عایق کاری نیست. اما اگر عایق مورد استفاده بر روی تجهیزات از نوع عایق های الاستومری روکش دار باشد به احتمال زیاد نوار درزگیر انتخابی نیز نوع آلومینیومی آن باشد. نوار درزگیرهای آلومینیومی در میان بازاریان و فعالان صنعت تاسیسات عمدتاً به دو صورت ساده و مسلح تقسیم بندی می گردد.