نصب و اجرای درزبندی ایرانیت با چسب ماستیک شیروانی : چسب مایعی است که برای عایق کاری و آب بندی سقف های شیروانی کاربرد دارد. با چسب ماستیک محل هایی که با پیچ سرمته سوراخ شده است را آب بندی کنید و درزها و خطوط اتصال (اورلپ یا هم پوشانی ) ورق ها را با چسب ماستیک آب بند کنید. با وجود اینکه پیچ های سرمته دو واشر بوده و خود عایق آب بند محسوب می شوند ولی برای محکم کاری لازم است سقف را با چسب ماستیک آب بندی نمایید. چسب ماستیک بسیار شبیه چسب آکواریوم بوده و با تفنگ چسب آکواریوم مورد استفاده قرار می گیرد.با این تفاوت که چسب ماستیک به نور خورشید و گرما و سرما مقاوم بوده و با مرور زمان پوسیده نمی شود.

نصب و اجرای درزبندی ایرانیت با چسب ماستیک شیروانی

نصب عایقکاری شیروانی فلزی باید بر طبق دستورالعمل‌های کارخانه سازنده این گونه مصالح و نیز بر طبق مشخصات داده شده در این مشخصات فمی عمومی انجام شود. کارهای نصب عایقکاری باید به وسیله کارگران کا‌ر آزموده و مجرب انجام شود. در مواقعی که هوا بارانی است یا درجه حرارت محیط ۵ درجه سانتیکراد یا کمتر است انجام کارهای عایقکاری مجاز نیست. عایقکاری باید همراه با ورق‌های موجدار در یکز زمان نصب شود. تمام قطعات ورق‌های سقف پوش باید دارای تکیه‌گاه‌هایی باشند که حتی الامکان نزدیک یک لبه ورق‌ها کار گذاشته شده باشند. بیتوسلف بیشترین کاربرد ها را در آببندی و درزگیری جهت ورق های پلی کربنات , فلزی , گالوانیزه شیروانی و موج دار دارد و مناسب برای استفاده در کلیه کانکس ها , خانه های پیش ساخته و چوبی , سازه های سبک (L.S.F) آبرو ها , فلاشینگ ها , سفال های سقف (طبرستان و شیرکوه ), خانه های ویلایی شیبدار صنایع خودرو سازی , کشتی سازی , نورگیر های ساختمانی , لوله های نفتی و مدفون در خاک , ورق های ساندویچ پنل , تایلهای بتنی سقف , سازه های درای وال (CFS), کناف سمنت بورد است. این نوارها در برابر یخ زدگی و رطوبت ناشی از باران مقاومت بسیار بالایی دارند.

چسب ماستیک شیروانی چسب ماستیک شیروانی, انواع عایق ماستیک درزبندی

کاربرد های استفاده از چسب قیری ماستیک درزبندی :

  • درز بندی اتصالات  لوله های فلزی.
  • آبندی درز های افقی و عمودی لوله ها  و سازه های بتنی.
  • آبندی درز های افقی و عمودی منابع بتنی ذخیره آب و کانالهای آبرسانی.
  • پر کردن شیار های بتن کف و دیواره کارخانجات صنعتی.
  • درزبندی دور اگزوز فن های کارخانه ها.

روش مصرف چسب ماستیک :

• سطح زیر کار کاملاً تمیز بوده وعاری از گردوغبار وچربی وآب باشد.
• برای کارایی مناسب بهتر است که یک اسفنج نیمه مرطوب به داخل شیار ها کشیده شود.
• ماستیک به وسیله کاردک یا ماله یا فنر بند کشی اجرا می گردد.
• بعد از اجرا در حدود 24 ساعت در مقابل بارندگی محافظت شود. بعد از خشک شدن در مقابل عوامل خورنده اسیدی وبازی وآب کاملاً مقاوم می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.