عرضه عایق نانو پلیمر استخری جهت آب بندی انواع استخر : رنگ استخری نانو پلیمر بر پایه اکریلیک های فوق مقاوم ساخته شده و بهترین نوع رنگ استخری برای رنگ‌آمیزی و ایزولاسیون کامل استخر می باشد. رنگ استخری نانو پلیمر دارای خواص ضد آب  و ضد جلبک  و عایق ۱۰۰ درصد می باشد. استفاده از رنگ استخری نانو پلیمر در استخر های پرورش ماهی و استخرهای ویلایی از لحاظ کاربرد و قیمت بسیار مناسب می باشد. روش استفاده از رنگ استخری نانو پلیمر بسیار آسان بوده و توسط هر فردی قابل اجرا است. رنگ استخری نانو پلیمر جزو رنگ هایی می باشد که به صورت آماده برای مشتری ارسال گردیده و مشتری پس از باز کردن قوطی رنگ می‌تواند مستقیما آن را روی سطوح مورد نظر استخر اجرا نماید . 

عرضه عایق نانو پلیمر استخری جهت آب بندی انواع استخر

هر کیلو رنگ استخری نانو پلیمر قابلیت پوشش حدود ۲ الی ۳ متر مربع روی سطوح نرمه کاری  سیمانی را دارد . روش استفاده از رنگ استخری نانو پلیمر  به این صورت است که  برای لایه آستری ۵۰ درصد آب به رنگ استخری نانو پلیمر اضافه شده و محصول به دست آمده را یک دست به صورت کامل در تمام نقاط و سطوح استخر اجرا می گردد . در مرحله دوم حدود ۳۰ درصد آب به رنگ استخری نانو پلیمر اضافه شده و مجدداً پس از گذشت یک ساعت روی سطح اجرا شده قبلی اجرا می شود .در مرحله سوم حدود ۱۵ آب به رنگ استخری نانو پلیمر اضافه نموده و مجددا به فاصله یک ساعت روی سطح دوم اجرا می شود . بعد از دو روز می توان نسبت به آبگیری استخر اقدام نمود. عایق نانو بهترین جایگزین عایق های قدیمی می باشد. ارزش قیمت عایق استخری نانو در مقایسه با ایزوگام فوق العاده به صرفه تر و دارای طول عمر طولانی یکسان با عمر سازه استخر دارد. استخرهایی که با نو عایق شدند در مقایسه با نمونه های دیگر استخرها کمتر جلبک و خزه را به خود گرفته اند و احتیاجی به رنگ علاوه بر عایق ندارد یعنی همان عایق به رنگ های متنوعی می باشد.

عایق نانو پلیمر استخری عایق نانو پلیمر استخری, انواع عایق رنگی استخر

مراحل اجرای عایق پلیمری استخر نانو :

در آغاز کار باید بعد از درزگیری و اطمینان حاصل کردن از زیر کار خوب، با محلول شیری استخر را عایق می کنیم و در انتها با کمک از رنگ عایق دوباره و برای اطمینان بیشتر تمام سطوح استخر را عایق کرده و حال بعد از سپری شدن حدود ۱۲ ساعت یا در هوای سرد یک شبانه روز  به مالک استخر اجازه آبگیری می دهیم. عایق پلیمر نانو واکنشی سیلیکونی با سطح استخر واکنش انجام داده و جزئی از سطح می شود. عایق رنگ استخری از نوع پلیمری بسیار مستحکم در مقابل نور خورشید و عوامل محیطی اسیدی و مواد شیمیایی می باشد. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.