خرید نانو پوشش های عایق حرارتی انواع سطوح ساختمان : استفاده از نانو عایق‌ها نسبت به عایق‌های معمولی علاوه ‌بر صرفه‌جویی اقتصادی زیادی که ایجاد می‌کنند باعث حفظ منابع انسانی و جلوگیری از ایجاد بیماری‌های خطرناک برای کارکنان مجموعه‌های صنعتی می‌ شوند، زیرا استفاده از عایق ‌های معمولی مانند پشم شیشه موجب بروز بیماری‌های خطرناکی همچون سرطان می‌شود، از طرفی برای بهبود کارایی عایق ‌هایی مانند پشم شیشه که به‌طور سنتی استفاده می‌شوند باید ضخامت عایق‌ها افزایش یابد که در بسیاری از شرایط چنین امکانی به علت کمبود فضا ممکن نیست. هم‌چنین افزایش ضخامت باعث افزایش ماده مصرفی و در نتیجه افزایش هزینه عایق‌ کاری می‌ شود.

خرید نانو پوشش های عایق حرارتی انواع سطوح ساختمان

سقف ها، دیوارهای خارجی، کف واحد مسکونی و همچنین لوله های آبگرم، مرسوم ترین و اصلی ترین مکان هایی هستند که باید عایق کاری روی آنها پیاده سازی شود. عایق کاری سقف ها مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را تا ۳۵٪ و عایق کاری دیوارهای خارجی مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را حدود ۲۵٪ کاهش می دهد. همچنین عایق کاری در و پنجره مصرف انرژی را تا ۱۵٪ و عایق کاری کف، مصرف انرژی را در زمستان حدود ۱۵٪ کاهش می دهد. نانو عایق ها دسته ای جدید از عایق ها هستند که در نتیجه پیشرفت فناوری و با گذشت زمان به بازار مصرف عرضه شده اند. نانو عایق قابلیت بیشتری در کاهش اتلاف انرژی داشته و همچنین خطرات زیستی کمتری دارند. مبنای مواد عایق، بر دارا بودن تعداد زیادی از حفرات است که تا حد امکان بتوانند هوا را در میان خود نگه دارند. مواد عایق، از خاصیت رسانش پایین هوا استفاده کرده و جلوی جریان آزاد هوا را می گیرند. بنابراین چگالی این مواد از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه چگالی کمتر باشد، هوای بیشتری درون ماده محدود شده و در نتیجه خاصیت عایق بندی آن افزایش می یابد. توانایی عایق بندی یک ماده مشخص همانند پشم شیشه را می توان با ضخیم کردن لایه عایق افزایش داد.

نانو پوشش های عایق حرارتی نانو پوشش های عایق حرارتی, انواع عایق های حرارتی ساختمان

استفاده از پوشش های نانو نما به عنوان عایق حرارتی نمای ساختمان ها را بطور قابل ملاحظه ای در برابر انجماد دیوارنما و تخریب سنگ نما ، و همچنین رشد قارچ ها در داخل دیوارهای حفظ می کند. استفاده از پوشش نانو به عنوان عایق حرارتی دیوارها و جلوگیری از نوسانات  دما و نتیجتا دستیابی به آسایش بیشتر فضای داخلی خواهد شد، بطوریکه  در زمستان مصرف انرژی را حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش می دهد، .و در تابستان ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه های خنک نگه داشتن محیط را تعدیل می کند. دوام و کار کرد درست این نوع از پوشش های عایق نانو حدود ۱۰ سال است. برخلاف عایق حرارتی معمولی های ، ضخامت کم پوشش های نانو نما دیوار و سازه را سنگین تر نمی کند. در اجرای اینگونه پوشش ها امکان انتخاب رنگ نما نیز ممکن خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.