اجرای روش آب بندی نما بدون داربست و با طناب راپل : روش آب بندی با طناب راپل یکی از گزینه ای خوب جهت استفاده نکردن از داربست در خدمات آب بندی نمای ساختمان می باشد. آب بندی نما بدون داربست کار هر شخص یا شرکتی نیست زیرا هر نمایی روش مخصوصی را برای آب بندی می طلبد. در این مطلب سعی می کنیم انواع چسب اب بندی و رزین های مخصوص آب بندی نما را معرفی کنیم. روش اب بندی نما هم از نظر هزینه ای مناسب است و هم اینکه وقتی فرد آب بند راپل کار در نما فرود می آید, می تواند به خوبی درزها را شناسایی و عملیات درزبندی و آب بندی را بخوبی انجام دهد. آب بندی نما با راپل مدت زمان خدماتی که برای درزگیری بکار می رود را کاهش می دهد. این نوع خدمات باعث می شود مدت زمانی که لازم است داربست زده شود حذف گردیده و در نتیجه کار را بر روی نما زودتر انجام می دهیم.

اجرای روش آب بندی نما بدون داربست و با طناب راپل 

راپل کاری فرآیند دسترسی به نقاطی از ساختمان با استفاده از طناب می باشد. در این روش نیروی راپل کار متخصص می تواند با طناب به پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان ، آب بندی نما ، چسب کاری سنگ نمای ساختمان ، شستشوی نما و دیگر فعالیت های به این شکل بپردازد. در این حالت راپل کار می تواند به راحتی به نقاطی که حتی با داربست هم نمی توان به آن دست یافت،دسترسی داشته باشد. همچنین انعطاف در آب بندی نمای ساختمان یکی از مهمترین مواردی است که می بایست رعایت شود. بنابراین راپل بهترین گزینه برای آب بندی کردن سنگ نمای ساختمان است. معمولا نم پس دادن سنگ های نما با بوی نم به داخل ساختمان شروع می شود. در مراحل بعدی کم کم توده های آب به دیوار ها سرایت کرده و دیوار خیس می شود. همچنین ممکن است نم به صورت توده دایره ای شکل و زرد رنگ خود را نشان دهد. سقوط سنگ های نما نیز می تواند  عاملی بر نم دادن و نفوذ آب در سنگ باشد که در این حالت عایق کاری و آب بندی نما امری ضروری است.

عایق کاری نما با راپل عایق کاری نما با راپل, بهترین آب بندی نما در کرج

مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با بهره گیری از متخصص ترین نیروهای کار در ارتفاع یا راپلکار، خدمات آب بندی نما را با بهترین کیفیت و سریعتترین زمان ممکن تقدیم شما می کند. این خدمات با استفاده از بهترین چسب های آب بندی و چسب های صنعتی سنگ به انجام می رسد. یکی از عواملی که خیلی مورد توجه قرار می گیرد، تمیز انجام دادن آب بندی برای به حداقل رساندن ضایعات شیمیایی است. این نکته به خصوص در مطب پزشکان که نماهای شیشه ای و کامپوزیت کار می کنند بسیار ضروریست. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.