کارایی چسب ماستیک پلی یورتان جهت عایق بندی استخر ها : ماستیک درزگیر الاستومری بر پایه پلی اورتان یکی از انواع چسب های ساختمانی است که جهت چسباندن انواع متریال های ساختمانی استفاده می شود. این چسب سرد ریز و تک جزیی می تواند تقریبا تمام مصالح ساختمانی را به یکدیگر متصل نماید. ماستیک پلی یورتان در حوزه آب بندی استخر و عایق کاری استخر مورد استفاده عمومی داشته و اکثرا جهت درزگیری و پر نمودن مفاصل عمودی و افقی سازه هیدرولیکی استفاده می شود.مقاومت فوق العاده چسب ماستیک پلی اورتان در تقابل با مواد شیمیایی و مشتقات نفتی فوق العاده بالا بوده و می تواند در مخازن تصفیه خانه و فاضلاب های اسیدی و قلیایی مورد استفاده قرارگیرد. در شرایط محیطی فوق العاده سخت و پر تنش چسبندگی خود را حفظ نوده و سیکل های متناوب برودتی و حرارتی را به راحتی تحمل می نماید.

کارایی چسب ماستیک پلی یورتان جهت عایق بندی استخر ها

با توجه به مقاومت ویژه در مقابل محیط های نفتی اکثرا جهت عایق بندی استخر مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می گیرد. ماستیک پلی یورتان می تواند یکی از بهترین مواد آب بندی استخر و مرمت نمودن درزگیر و ترک استخر مورد تایید اکثر سازندگان سازه هیدرولیکی قرارگیرد. عمر بالای این مواد و حفظ خاصیت چسبندگی آن در طولانی مدت باعث شده که هزینه های بعدی استفاده از این متریال فوق العاده پایین و از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه باشد.

از چسب پلی اورتان در :

عایق بندی در و پنجره ها
عایق بندی نماهای شیشه ای
عایق بندی شیشه های اتومبیل
عایق سازی درب های اطاقی و ضد سرقت استفاده می گردد
همچنین قطعه اصلی برخلاف چسب های اپوکسی ، بدون باقی گذاشتن لکه و یا اثر تیغه از خط چسب ، قابلیت برش دارد.
چسب پلی اورتان قابلیت سنباده خوری و رنگ پذیری دارد و چسبی انعطاف پذیر و بدون خاصیت شکنندگی با طول عمر بالایی است.

چسب درزبندی پلی یورتان چسب درزبندی پلی یورتان, ماستیک عایق کاری پلی یورتان

مزایا و ویژگی های چسب پلی اورتان :

  • این چسب برای استفاده در محیط های داخل و فضای باز مناسب بوده و دارای دوام زیادی می باشد.
  • قابلیت استفاده آن در شرایط با رطوبت بالا : در حقیقت برای استفاده نیازمند رطوبت می باشد و برای سرعت بخشیدن به گیرایی چسب به شرایطی نیاز دارد، که سایر چسب ها از قبیل اپوکسی نمی توانند استفاده شوند. این چسب ضد رطوبت و آب می باشد.
  •  در برابر دماهای بالا بسیار مقاوم می باشند و تا دمای حداکثر ۲۱۰ درجه فارنهایت (۱۰۰ درجه سانتی گراد) پایداری خود را حفظ می کنند.
  • هنگام خشک شدن بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر حل شدن در مواد شیمیایی اسیدی یا قلیایی قوی، مقاوم می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.