انواع عایق صوتی جهت آکوستیک نمودن دیوار و کف ساختمان ها : قبل‌ترها زمانی که نام عایق صوتی به میان می آمد، تصوری از آمفی تئاتر یا اتاق های پخش و ضبط برنامه ها در ذهن نقش می بست، ولی در حال حاضر به دلیل صنعتی شدن و سر و صدای شهری و یا قرار گرفتن فضاها با کاربردهای متفاوت در کنار یکدیگر، می توان از انواع عایق های صوتی مناسب با کارکرد محیط، استفاده کرد. در نتیجه دیگر فرقی نمی کند فضای زندگی تان به چه صورت است، اگر نیاز به یک عایق صوتی مناسب دارید با یک گردش ساده در بازار می توانید به انواع آن دست پیدا کنید. ناگفته نماند عایق های صوتی دکوراتیوی برای فضاهای داخلی طراحی شده اند که می توانید علاوه بر اینکه محیط زندگی و کارتان را در برابر امواج صوتی محفوظ بدارید، از لحاظ زیبایی شناسی هم، از آنها استفاده کنید و بر جذابیت فضا بیافزایید.

انواع عایق صوتی جهت آکوستیک نمودن دیوار و کف ساختمان ها

در هنگام خرید عایق ها و فوم های صوتی باید به نوع کاربرد، محل کاربرد، روکار و توکار بودن آن، زیرسازی های اولیه و الزامی، ضخامت، انعطاف پذیری و در نهایت نمای آن در نمونه های روکار توجه داشته باشید. علاوه بر این، برخی از این عایق های صوتی چند منظوره بوده و یا اینکه در نمونه های روکار، نقش دکوراتیو نیز دارند با توجه به پارامتر های ذکر شده برای انتخاب و خرید عایق های صوتی، مشورت با افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه می تواند انتخابی اصولی تر را برای شما رقم بزند. به منظور کاهش صوت و مقابله با صدای انتقالی (کاهش آلودگی صوتی) از محیطی به محیط دیگر، می بایست از پوششی استفاده گردد که به آن پوشش، عایق صوتی گفته می شود.

انواع عایق صوتی ساختمان انواع عایق صوتی ساختمان, عایق کاری صوتی در کرج

فواید استفاده از عایق صوتی :

  • کاهش و کنترل سر و صدا.
  • کاهش نشست صدا از محیط خارج به داخل منزل و یا از اتاق مجاور.
  • بهبود صدا در اتاق ها.
  • محدود کردن سر و صدای ناخواسته و ناخوشایند.

عایق های فوم صداگیر خود چسب STI با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا (Cell Closed)، در کاهش صداهای انتقالی به محیط پیرامون نقش به سزایی را ایفا می نمایند. عایق های صوتی STI، جدیدترین و مدرن ترین نسل عایق های جاذب صدا در دنیا بوده (در مصارف صنعتی و ساختمانی برای دیوارهای مشترک، سقف، کف و ...) و از لحاظ کیفی بسیار مطلوب و کارآمد می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.