خرید چسب مایع آب بندی همه کاره جهت ایزولاسیون استخرها : مایع آب بندی ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته شده که دارای خاصیت آب بندی بسیار بالا و با ظاهری شیری رنگ بوده که پس از استفاده در ملات و بروی انواع سازه ها کاملاً بی رنگ همراه با آب بندی 100 درصدی خواهد بود ، این ماده برپایه رزین های آکریلیک با تکنولوژی نانو ساخته شده که پس از اجرا در عمق سازه نفوذ کرده و بافتی نفوذ ناپذیر در مقابل آب و رطوبت ایجاد می نماید و ضمن فراهم آوردن امکان تنفسی سازه به راحتی فشارهای منفی و مثبت آب را تحمل می نماید، این ماده الاستیسیته بوده و در کنار سخت و مقاوم بودن نرمی و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد .

خرید چسب مایع آب بندی همه کاره جهت ایزولاسیون استخرها

عایق نانو قابلیت ترکیب در هر نوع ملات و دارای نفوذی بسیار عالی درانواع سازه ها می باشد. با انواع رنگ های آکریلیک و پایه آب نیز قابل ترکیب می باشد. این ماده آب بند غیر قابل اشتعال و نیز سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 بشدت مقاوم است. ضد خزه،ضد جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد. این ماده اجازه تنفس سازه ای را فراهم نموده و بعنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون و آب بندی تمام نقاط ساختمان شناخته می شود . چسب های بتن دارای انواع مختلفی می باشد. به طور کلی چسب های را می توان به دو تیپ چسب بتن اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم کرد. از چسب های بتن برای ترمیم بتن ، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن ، اتصال بتن قدیم به جدید و ... استفاده می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب مایع آب بندی چسب مایع آب بندی, انواع عایق چسبی استخری

مشخصات فنی محصول چسب آب بندی :

  1. بدون تاثیر پذیری از تغییرات دمایی ( 50- الی 300 درجه سانتیگراد )
  2. ایجاد مقاومت در برابر مواد شوینده اسیدی و بازی
  3. ایجاد یک لایه یکپارچه و منعطف آب بند ، با چسبندگی بالا به کلیه سطوح
  4. امکان خروج بخارات از بتن به بیرون پوشش و آب بندی یکپارچه ، بدون درز و مفاصل سرد
  5. سازگار با محیط زیست بدون عوارض شیمیایی
  6. آب بندی و ایزولاسیون قوی و مداوم 100%
  7. آنتی باکتریال و آنتی UV
  8. مقاومت بسیار بالا در برابر دی اکسید کربن و یون کلر و محافظت ازبتن برابر نمک و سولفات
  9. جایگیزین بسیار مناسب عایق های سنتی ( قیرگونی و ایزوگام )
  10. تکنولوژی نانو.

آب بندی تراس ها ، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها ، استخر، سونا و جکوزی، نماهای ساختمان، پشت بام، آبنما، تراس، آشپزخانه، مخازن بتنی، چاله آسانسور، مخازن آب آشامیدنی، بلوک و ورق های سیمانی، آردواز، استخر پرورش ماهی ، انواع سقف و گچ ، نماهای رنگی  و … از موارد قابل استفاده چسب مایع نانو می باشد.