کاربرد عایق های رطوبتی نانو مایع در صنعت ساختمان سازی : قیر و گونی ، عایق های رطوبتی نوین مانند عایق رطوبتی پشم سنگ ، پشم شیشه ، انواع ضد زنگ ها ، تیشو ، عایق های پیش ساخته ، درزبندها ، ماستیک ها و… از انواع روش های آب بندی سازه در برابر رطوبت و دما می باشد. این محصولات را همچنین بر اساس شیوه اجرا و  مواد تشکیل دهنده تقسیم بندی می کنند. لازم است انواع آن را بشناسید و متناسب با محل مورد نظر نوع آن را انتخاب نموده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. عایق رطوبتی نانو، علاوه بر رطوبت در برابر ایجاد قارچ و کپک نیز مقاوم است. از آنجایی که در ساخت این نوع عایق از فناوری نانو استفاده شده است، آن را می توان زیر گروه عایق های پلیمری نیز به شمار آورد. استفاده از تکنولوژی نانو در این عایق ها سبب شده است تا آن ها اصطلاحا آب گریز بوده و همچنین مقاومت و دوام بالایی داشته باشد.

کاربرد عایق های رطوبتی نانو مایع در صنعت ساختمان سازی

در صنعت ساختمان سازی، معمولا به تمامی عایق هایی که با استفاده از تکنولوژی جدید ساخته می شوند و عملکرد متفاوتی دارند، عایق نانو می گویند. از عایق های نانو می توان برای آب بندی کردن پشت بام، دیوار، انواع لوله های آب و … استفاده کرد. عایق رطوبتی مدرن یا نانو را به صورت لایه های نازک و بسیار راحت تر از دیگر عایق ها نصب می کنند. هر ساله بر اثر ورود رطوبت و آب به داخل و یا نفوذ آن به درون اجزا ساختمانی ضررهای هنگفتی وارد آمده و تاثیرات نابود کننده ای بر روی سازه ساختمان ها به وجود می آید. چوب ها می پوسند ، فلزات دچار زنگ زدگی می شوند. از جمله تاثیرات دیگر هجوم رطوبت و ماندگاری آن ، ظهور حشرات و قارچ ها در ساختمان می باشد. روکش های گچی دیوارها متورم می شوند. اگر سرمای هوا به درجه ی مناسبی برسد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد عایق رطوبتی نانو کاربرد عایق رطوبتی نانو, اجرای عایق کاری ساختمان

انواع عایق رطوبتی بر اساس مواد تشکیل دهنده :

عایق های رطوبتی بر پایه قیر ، عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی ، عایق رطوبتی نانو پلیمر از انواع این محصولات می باشد. نوع نانو علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت در برابر ایجاد انواع قارچ یا کپک مقاوم بوده اصطلاحا آب گریز بوده و دوام بالایی دارد. این محصول لایه های نازک دارد و بهترین انتخاب برای آب بندی لوله های آب، دیوار و انواع عایق رطوبتی پشت بام می باشد. عایق های رطوبتی نسل جدید علاوه بر مقاومت در برابر آب و رطوبت در برابر اشعه UV نیز مقاوم است ضمن آن که نصب و کاربری آن بسیار راحت می باشد.

انواع عایق رطوبتی بر اساس شیوه اجرا :

دو شیوه کلی برای اجرای این محصولات وجود دارد. اولین روش با استفاده از حرارت و گرما و روشی دیگر عایق های رطوبتی سرد بوده که برای اجرای آن تنها مواد آن را با یکدیگر ترکیب کرده و و بر روی سطح قرار می دهند.