نصب و اجرای پوشش ایزوگام روی دیوارهای آجری ساختمان ها : به دلیل خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر نفوذ آب و سبکی آن به عنوان پوشش دهنده برای عایق کردن سطوح مختلف در برابر نفوذ آب به کار می‌رود. ایزوگام، نام بازرگانی گونه ای عایق آماده‌ی ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. عایق‌کاری بام و دیوارهای ساختمان در برابر رطوبت باران و برف با روش‌های سنتی و مدرن متفاوتی به انجام می‌رسد. یکی از انواع روش‌های متداول و ارزان قیمت برای ایزولاسیون ساختمان ایزوگام است. ایزوگام از چند لایه حفاظتی برای بهبود کیفیت عایق‌کاری ساخته می‌شود.

نصب و اجرای پوشش ایزوگام روی دیوارهای آجری ساختمان ها

ایزوگام به مقاوم ترین و باکیفیت ترین انواع پوشش هایی گفته می شود که بر روی سطوح مختلفی نصب شده و مانع از نفوذ رطوبت به قسمت های زیرین می گردد. با توجه به اینکه فصل های سرما و بارش نیز نزدیک شده است، بازار استفاده از این محصول بسیار داغ بوده و شما افراد بسیار زیادی را می توانید مشاهده کنید که به دنبال ایزوگام کردن قسمت های مختلف ساختمان خود هستند که بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین این سطوح را دیوارهای ساختمان تشکیل داده است. ایزوگام کردن دیوارهای ساختمان می تواند مانع از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان شده و این امر برای ساختمان هایی که در مناطق بارش و برف قرار گرفته اند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصب ایزوگام روی دیوار آجری نصب ایزوگام روی دیوار آجری, اجرای عایق کاری دیوارها

آماده سازی دیوار قبل از ایزوگام کاری :

قبل از ایزوگام کاری بهتر است دیوار آجری، سیمان کاری شود تا ایزوگام به خوبی بر روی دیوار بچسبد. برای انجام مراحل زیر سازی و شیب بندی صحیح طبق دستور زیر عمل نمایید.

 

1.  عایق رطوبتی.
2.  پرایمر.
3.  زیرسازی.
4.  شیب بندی.
5.  سطح.
6.  نگهدارنده لبه عایق.
7.  پوشش روی دیوار.
8.  ماهیچه بندی.

ایزوگام کاری دیوار با دستگاه نصب ایزوگام :

اگر ایزوگام کاری نیاز به نصب داربست دارد قبل از نصب آن دیوار را سیمان کاری کنید و بعد از خشک شدن سیمان آن را قیر اندود نمایید. پس از آن با کمک ماهیچه شیب بندی را کامل نمایید. بعد از نصب داربست به کمک تخته ایزوگام را در ارتفاع های بالا بچسبانید. دستگاه نصب ایزوگام دارای مشعل می باشد که می توانید از آن به راحتی برای حرارت دادن ایزوگام استفاده کنید. برای ایزوگام کاری با دستگاه نصب ایزوگام بدون داربست ، که دو ریل در پایین و بالای دیوار نصب می‌شود و دو کابل که به این ریل‌ها نصب شده دستگاه رابه دیوار می‌چسبانند و یک مجموعه و پنج موتور حرکت عمودی دستگاه را تامین می‌کنند. دستگاه که حلقه ایزوگام را با خود حمل می‌کند و داشتن یک مشعل به طور پیوسته ایزوگام را حرارت داده و به دیوار می‌چسباند و پس از اتمام یک ردیف دستگاه به اندازه عرض ایزوگام جابجا شده و مجددا کار چسباندن یک ردیف دیگر را شروع می‌کند.