ملات عایق دو جزئی پایه سیمانی جهت واترپروف سازی سطوح : عایق دو جزئی پایه سیمان یک ماده آب بندی است که برای واترپروف کردن سطوح مختلف از جمله نمای بیرونی، کف بالکن، استخر، سونا، جکوزی، پشت بام و هر یک از المان های ساختمان که در معرض رطوبت و بارش باران قرار دارند، قابل استفاده خواهد بود. علاوه براین، می توان از آن برای سرویس های بهداشتی به جای قیرگونی یا ایزوگام استفاده کرد و برای آب بند کردن چاله آسانسور نیز کاربرد دارد، زیرا می تواند فشار منفی آب را نیز تحمل کند.

ملات عایق دو جزئی پایه سیمانی جهت واترپروف سازی سطوح

سازه های بتنی از سه منظر دوام ، بهره برداری و زیبایی نیازمند آب بندی می باشند. آب بندی سازه های بتنی گویای لحاظ تمهیدات لازم برای جلوگیری از نفوذ یا عبور آب یا سایر مایعات از مقطع بتن می باشد.روش های مختلفی برای آب بندی بتن وجود دارد.سه روش عمده آب بندی سازه های بتنی ، آب بندی در حین ساخت ، آب بندی به روش پوشش های سطحی یا نفوذگر ، آب بندی به روش تزریق می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ملات پایه سیمانی ملات پایه سیمانی, ملات عایق بندی رطوبتی

نحوه استفاده از عایق دو جزئی پایه سیمان :

این ملات آب بندی از دو جزء تشکیل شده است که شامل ۲۰ کیلوگرم پودر و ۱۰ کیلو گرم مایع می شود. قبل از اینکه بخواهید از این عایق رطوبتی برای آب بندی استفاده نمایید، باید سطح زیر کار را آماده کرده باشید که در ادامه مراحل آن را شرح داده ایم:

  1. ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و مواد سست تمیز کنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود.
  2. توصیه می شود قبل از استفاده، سطح را با آب یا پرایمر زیر کار مرطوب نمایید. در صورت به کارگیری پرایمر، باید عایق آب بندی دو جزئی پایه سیمان بعد از چند ساعت یا یک روز روی سطح اعمال شود.
  3. در مرحله بعدی، جزء مایع محصول را در یک مخزن مناسب ریخته و رفته رفته پودر را به آن اضافه کنید. بهترین وسیله برای میکس کردن این مخلوط همزن برقی می باشد و باید اطمینان حاصل کنید که خمیر کاملا یکدست شده است.
  4. حال ۳۰ کیلوگرم خمیر به دست آمده است که می تواند حدودا ۱۵ الی ۲۲ متر مربع (بسته به نوع سطح زیر کار) را پوشش دهد. این محصول نیاز به اضافه کردن آب یا هر نوع مایع دیگر ندارد، اما اگر احساس کردید که غلظت آن برای سطح مورد نظر شما زیاد است، می توانید یک لیوان آب به آن اضافه نمایید.
  5. برای اعمال کردن این ملات، بهتر است که از یک قلم مو کمک بگیرید و آن را طی دو مرحله و هر بار به ضخامت ۱ الی ۱.۵ میلیمتر روی سطح بمالید. بین این دو مرحله باید چهار ساعت الی حداکثر یک شبانه روز فاصله باشد.