قیمت اجرای آب بندی استخرها با مواد نانو عایق بندی رطوبتی : قیمت عایق رطوبتی نانو استخر در سایت ها و به صورت اینترنتی نیز به فاکتورها و پارامترهای گوناگونی نیز بستگی دارد که برای مشتریان محترم با نازل ترین قیمت و درجه یک ترین کیفیت نیز ارائه و توزیع می گردد. از عایق رطوبتی نانو استخر در آب بندی و رنگ آمیزی استخرها و سونا و جکوزی نیز استفاده می گردد که با قیمت بهینه و به صرفه نیز به صورت اینترنتی ارائه و به فروش می رسد. یکی از پوشش های ضد نم و رطوبت نیز عایق رطوبتی نانو استخر می باشد که برروی سطوح بتنی و سنگ و موزائیک نیز استفاده می گردد که با قیمت دیوانه کننده و مناسبی نیز به صورت اینترنتی ارائه و به فروش می رسد.

قیمت اجرای آب بندی استخرها با مواد نانو عایق بندی رطوبتی

آب بندی استخر با مواد نانو در مقایسه با بسیاری از راه حل های واترپروف کردن سطوح سالم تر و آسان تر است. این عایق رطوبتی برای محافظت از مواد مختلف در برابر شرایط سخت محیطی به خوبی عمل می کند و برای واترپروف کردن سطوحی از جمله بتن، آکریلیک، سنگ، کاشی و سرامیک، بام و موارد دیگر مناسب است. عایق رطوبتی نانو باند یکپارچه ای را به وجود می آورد که در مقابل مایعات غیرقابل نفوذ بوده و سطح را در برابر گرد و غبار، خوردگی و پوسیدگی مقاوم می کند. ماده ضد آب نانو یکی از جدیدترین فناوری های مقاوم در برابر آب می باشد که امروز به بازار عرضه شده است. ذرات نانو به ترک های کوچک و شیارهای سطحی نفوذ می کند تا پیوندی ناگسستنی را ایجاد نماید. عایق رطوبتی ایجاد شده با استفاده از این فناوری از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود. این پوشش فقط در استخرهای شنا انجام می شود. قیمت عایق استخر نانو به توجه به اندازه طول و عرض استخر و مقدار متریال به کار رفته در عایق بندی سازه محاسبه می شود. جنس پوشش بدنه استخر نیز در انتخاب نوع عایق بندی استخر شنا موثر است. برخی از عایق های رطوبتی ویژه استخرهای بتونی و برخی برای استخرهای بلوکی و آجری مناسب هستند.

قیمت عایق کاری استخر قیمت عایق کاری استخر, بهترین عایق های استخری نانو

عایق رطوبتی نانو انعطاف پذیری بالایی داشته و تحمل تنش انبساط و انقباض را دارد. اجرای این پوشش آب بندی با استفاده از قلمو و پیستوله امکان پذیر است و سرعت اجرای بالاتری دارد. طریقه کار شبیه به رنگ و نقاشی دیواره های استخر است اما متریال مورد استفاده با رنگ ساختمانی بسیار متفاوت است. قیمت عایق استخر شنا با حوضچه های پرورش ماهی تفاوت دارد. علت این امر استفاده از پوشش های آب بندی با کیفیت تر و شکیل تر است. اجرای پوشش های آب بندی پلی یورتان حتی بدون اجرای کاشیکاری در استخر نیز زیبا و چشم نواز است. این سازه مناسب استخرهای شنا بوده و به صورت تخصصی کار می شود. در سال های اخیر تکنولوژی های جدید وارد صنعت عایق کاری شده اند که نمونه هایی برتر را در استخرهای شنا می توان مشاهده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.