عایق کردن استخر با پوشش های پلاستیکی و پلیمری در کرج تهران : استخر با پوشش پلی اتیلن به استخری گفته می‌شود که یا با دیوارهای پلاستیکی پلیمری ساخته شده است. به این ترتیب که استخر با ورق های نازک پلی اتیلن به صورت کامل پوشانده می شود. پوشش پلی اتیلن استخر به افزایش کیفیت آب استخر پلیمری کمک بسزایی میکند و از نشتی آب و جلبک زدن نیز جلوگیری می کند. با انتخاب شما از بین طرح های مختلف استخرهای پلیمری، کار مونتاژ و پوشش دهی استخر بی نظیر و خاص شما آغاز می‌شود. استخر پلی اتیلن، در رده استخرهای پرطرفدار و زیبا قرار دارند، بطوریکه طبق سلیقه افراد مختلف، قابل تنظیم می‌ باشند.

عایق کردن استخر با پوشش های پلاستیکی و پلیمری در کرج تهران

این پوشش ها جزء جدیدترین روش های آب بندی استخر هستند که استفاده از آن ها در عایق بندی استخر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پوشش های پلاستیکی و پلیمری انواع مختلفی دارند ، از پوشش های پلیمری می توان ورق ژئوممبران را نام برد. ژئوممبران ها از ترکیبات پلی اتیلن یا پی وی سی و رزین ها و مواد شیمیایی دیگری ساخته می شوند. این ورقها با ضخامتها و عرضهای مختلف در بازار موجود هستند. هزینه استفاده از این ورقها در مقایسه با سایر روش های نام برده تا حدودی کمتر و عمر این ورقها نسبتا بالاتر می باشد. مشکل این ورقها نیاز به بستر سازی ، ترمیم ناپذیری ، جلبک زدن ، عدم اجرا در شیبهای تند و زوایای 90 درجه می باشد . از استخرهای ژئوممبران فقط برای ذخیره آب می توان استفاده نمود ، استفاده از ورق های ژئوممبران برای استخرهای دو منظوره به دلیل مواد استفاده شده درساخت این ورق ها و مضر بودن برای آبزیان مقدور نمی باشد.

پوشش های پلاستیکی و پلیمری استخر پوشش های پلاستیکی و پلیمری استخر, انواع عایق پلیمری

پوشش پلیمری استخر برای پوشش های صنعتی به صورت گسترده در این حوزه کاربرد دارند. پوشش ها ی صنعتی به صورت عمده جهت آب بندی، تقویت و ایجاد مقاومت شیمیایی جهت جلوگیری از خوردگی سطح زیرین به کار برده می شوند. پوشش استخر پلیمری صنعتی جهت استفاده در استخرهای صنعتی یا حوضچه های صنعتی تنوع گوناگونی دارند. پوشش های صنعتی با توجه نوع سیال، درجه حرارت کارکردی و حجم توربولنسی انتخاب می گردند. کفپوش اپوکسی ، پلی یورتان، پلی اوره، کامپوزیت ها ( GRP) ، پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید و فلئوروپلیمرها در این رسته قرار می گیرند. پوشش های پلیمری استخرهای پلیمری دارای قیمت های متنوعی می باشند. بسته به سطح مورد نظر جهت پوشش، جنس سطح استخر و ارتفاع استخرهای صنعتی هزینه های اجرایی متفاوت خواهد بود. در این میان پوشش های پلیمر استخرهای صنعتی پوشش های اپوکسی دارای پایینترین قیمت و پوشش های فلئورو پلیمر بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده اند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.