فروش مواد آب بند کننده نانو سطوح مختلف ساختمان ها : مایعی شیری رنگ با خاصیت واترپروفی 100 % بدون نیاز به تخریب و جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد که پس از استفاده روی سطح کاملاً بیرنگ می شود. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند مولکولی قوی را با سازه ایجاد کرده و دارای نفوذ بسیار عالی در سطح می باشد. این عایق نانو دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد. فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود.

فروش مواد آب بند کننده نانو سطوح مختلف ساختمان ها

آب بند کننده نانو دارای مقاومت چسبندگی و مقاومت شستشویی بالایی است و پیوند محکمی با سطح ایجاد خواهد نمود . علاوه بر اینکه آب بند کننده سطحی را میتوان در یک یا چند لایه بصورت خالص روی سطح اجرا نمود ، می توان با افزودن آن به ترکیب سیمان و ماسه ، ملات ضد آب و توانمندی ایجاد نمود که برای لیسه کشی سطوح ( با هدف آب بندی ) گزینه بسیار ایده آلی می باشد .بدین منظور پیشنهاد می شود به مخلوط سیمان و ماسه ، میزان مشخصی چسب آب بندی نانو افزوده و میکس شود . ملات ساخته شده به این روش دارای قدرت چسبندگی بالایی به سطح خواهد بود و کاملا مقاوم و نفوذ ناپذیر خواهد بود . از دیگر مصارف مورد نظر چسب آب بندی نانو را می توان به ترکیب آن در ملات یا چسب کاشیکاری یا پودرها و ملانهای بندکشی عنوان کرد .جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مایع نانو آب بندی مایع نانو آب بندی, عایق های آب بندی نانو

با این روش ملات کاشیکاری و یا پودرهای بندکشی به مراتب مقاوم تر شده و کاملا ضد آ و نفوذ ناپذیر خواهند شد . چسب آب بندی نانو به طور گسترده در ملات ریزی یا بتن ریزی کف کارخانجات لبنیات ، صنایع غذایی و دارویی و کشتارگاهها مورد استفاده قرار می گیرد . چسب آب بندی نانو تولیدی شرکت  گوهر ابنیه پایتخت با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است . از جمله خواص ملاتی که چسب آب بندی در آن ترکیب شده است این است که در دماهای 50- تا 300+ درجه سانتیگراد مقاوم است .