اجرای آب بندی توسط عایق خود ترمیم لوله بیتوسل کرج : یکی از رایج ترین مشکلات و تعمیرات لوله های فاضلاب، رفع نم و رفع نشتی لوله ها است. بروز نشتی در لوله فاضلاب شاید همان ابتدا ساده به نظر برسد و با مرور زمان می‌تواند جوری دردسر ساز شود که دیوار های خانه را خراب کند و آرامش را از ما صلب کند. پس نشتی لوله های فاضلاب را جدی بگیرید و به محض مشاهده نشتی لوله های ساختمان، به دنبال یک لوله‌کش برای  رفع نشتی لوله فاضلاب بگردید. ترمیم لوله های فاضلاب و رفع نشتی لوله فاضلاب، گاهی به وسیله چسب رفع نشتی و گاهی با به کار بردن مایع درزگیر لوله فاضلاب و گاهی با تخریب محل، انجام می‌شود این موضوع به شرایط لوله‌ها و بخشی که نشتی در آن ایجاد شده، مرتبط است. 

اجرای آب بندی توسط عایق خود ترمیم لوله بیتوسل کرج

لوله کشی فاضلاب در واقع مجموعه‌ای از لوله‌ها و اتصالات مرتبط  با یکدیگر هستند، خارج کردن آب آلوده و همچنین گازهای آلوده از ساختمان را وظیفه ی آن هاست. در سیستم لوله کشی فاضلاب، انتقال آب‌های آلوده توسط لوله‌های قائم و لوله اصلی صورت می گیرد و لوله های هواکش یا ونت ها گازهای آلوده را به خارج از ساختمان هدایت می‌کنند.  نقش سیفون در سیستم لوله کشی فاضلاب این است که از برگشت گازهای آلوده به داخل سرویس های بهداشتی و حمام جلوگیری می‌کند. چکه کردن و ایجاد قطرات آب از داخل لوله های هواکش در فصل زمستان و هنگام سرما شایع و یا مواقع استحمام شایع تر است.تحمع رطوبت و شبنم در هنگام شب و در جداره درونی لوله های هواکش اتفاق می افتاد،صبح زود و‌هنگام گرم شدن هوا،شبنم به آب تغییر حالت داده و بصورت چکه از داخل هواکش و از سقف حمام و توالت می چکد.هر چه طول لوله هواکش بالای بام بلندتر باشد مقدار تجمع شبنم بیشتر است و هر چه آپارتمان در طبقات بالاتر و نزدیک بام یا با ارتفاع بالا بلندتر باشد،ریسک و خطر چکه آب بالاتر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق خود ترمیم لوله عایق خود ترمیم لوله, عایق بندی لوله ها در کرج

استفاده از چسب رفع نشتی لوله فاضلاب، معمولا برای برطرف کردن نشتی‌های کوچک و زمانی که تنها یک سوارخ کوچک موجب بروز نشتی لوله های فاضلاب شده باشد، کاربرد دارد. برای این کار باید محل سوراخ شدن لوله فاضلاب را مشخص نموده و با ماژیک علامت‌گذاری کنید. سپس باید مقداری چسب رفع نشتی لوله فاضلاب در محل آسیب دیده ریخته شود. بعد از خشک شدن چسب، باید یک نوار فایبر گلاس بردارید و دور نقطه‌ای را که در آن نشتی ایجاد شده بپوشانید. استفاده از چسب رفع نشتی لوله های فاضلاب برای زمانی که سوراخ کوچکی در لوله ایجاد شده است، بسیار گزینه مناسبی محسوب می‌شود.