خدمات آب بند نمودن قطعی سطوح گالوانیزه و سقف ایرانیت : عایق پلیمری سفید را می توان به عنوان عایق پلیمری دیوار، عایق رطوبتی پلیمری پشت بام، عایق رطوبتی سرویس های بهداشتی، عایق رطوبتی استخر و جهت سطوح مختلف ساختمانی همچون روف گاردن، دیوارهای باران گیر و همچنین برای آب بند نمودن قطعی سطوح گالوانیزه، آزبست، آردواز، بتن، موزاییک، سنگ، روی سطوح ایزوگام و آسفالت، استخرها، مخازن آب، گنبد مساجد، سقف کارخانجات و انبارها استفاده نمود. با توجه به این که استفاده از فناوری عایق رطوبتی پلیمری الیافدار RCI و عایق رطوبتی کوپلیمری MCI جهت آب بندی قسمت های مختلف ساختمان از جمله آببندی پشت بام، آببندی و عایقکاری استخرها و مخازن آب و همچنین آب­بندی دیوارهای بارانگیر و سرویس های بهداشتی تا کنون خیلی در ایران رایج نبوده است بدیهی است بسیاری از دست اندر کاران صنعت ساختمان در کشوربا این فناوری خیلی آشنا نیستند.

خدمات آب بند نمودن قطعی سطوح گالوانیزه و سقف ایرانیت

از این رو لازم است تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان در خصوص مشخصات فنی و روش اجرای این عایق های رطوبتی اطلاعات کاملی را در اختیار مهندسین و سازندگان قراردهند. از آنجایی که تولید اولین گروه از عایقهای رطوبتی پلیمری در کشور با فناوری نانو همراه شد، بسیاری از تولیدکنندگان انواع عایق رطوبتی با کمک نانوتکنولوژی نسبت به تولید عایقهای رطوبتی بر پایه فناوری نانو روی آورند. از این رو امروزه از عایقهای پلیمری چه عایقهای رطوبتی دو جزیی و چه عایقهای تک جزیی با نام عایق نانو یاد می شود.  عایق رطوبتی نانو با تشکیل یک لایه پلاستیک بی رنگ بنا به دلخواه شما علاوه بر جلوگیری صد در صد از رطوبت، عایق الکتریسیته، صوت و حرارت نیز می باشد و با توجه به سبکی وزن و مایع بودن و قابلیت انعطاف، کشش، فشرده شدن و نفوذ در سطح زیرین و یک پارچه شدن با آن بدون لایه لایه شدن دارای قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح از جمله سیمان، موزاییک، کاشی، گرانیت، سنگ های رسوبی، گچ، کاه گل، لوله های بتنی، آب و قاضلاب، پل ها، کانال ها، کابینت، فلزات و چوب می باشد. جهت اطلاع ازفروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, عایق نانو پلیمری

با عنایت به مقاومت بالا پس از خشک شدن نهایی در شرایط مختلف آب و هوایی از گرمای 40- درجه تا دمای 120+ درجه مقاوم و سازگار با محیط زیست می باشد و بیمه نیز با توجه به دارا بودن شرایط فوق آن را بیمه ده ساله می نماید. ضمناً قیمت تمام شده ی آن با نصب به مراتب ارزان تر از ایزو گام می باشد. عایق نانو از نفوذ پذیر و مقاومت بالایی از نظر جمع شدن آب را دارد. در مقابل ایزوگام معمولا توصیه میشود در هنگام برف و باران تا جایی که مقدور است، از جمع شدن برف و باران روی ایزوگام اجتناب شود. همچنین ایزوگام ممکن است باد کند اما عایق نانو باد نمیکند و از سطح جدا نمی شود.