بهترین عایق برای آب بندی روف گاردن و سقف در کرج تهران : شما باید برای عایق روف گاردن، با روش زیرسازی روف گاردن آشنایی داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن ایزولاسیون بام را انجام دهید. روف گاردن همان بام سبز است که زیبایی بی‌نظیری در پشت بام ساختمان‌ها ایجاد می‌کند. ساخت روف گاردن علاوه بر اینکه برای افراد دارای مزیت‌های اقتصادی می‌باشد، مزایای محیطی نیز به همراه دارد، ولی شما باید در مراحل و روش زیرسازی روف گاردن دقت بسیاری داشته باشید. پروفیل چوب پلاستیک یکی از متریال‌های پرکاربرد در بام سبز است که با استفاده از آن می‌توانید پس از عایق کاری مناسب محل مورد نظر، از این محصول جهت کفپوش پشت بام استفاده کنید. 

بهترین عایق برای آب بندی روف گاردن و سقف در کرج تهران

به دلیل نفوذ ریشه و آب های اسیدی که از خاک و گیاه خارج می شوند ،  ایزولاسیون بام سبز و لایه بندی یکپارچه روف گاردن را  به مهم ترین بخش اجرایی روف گاردن تبدیل می کند. طراحی و اجرای روف گاردن باید مهندسی شده باشد تا از هرگونه عواقب پیش بینی نشده ایمن بماند. از آنجایی که هم گیاه و هم خاک ، داری PH اسیدی می‌باشند ، قادر هستند لایه‌های عایق معمولی را مانند ایزوگام و قیر طی مدت کوتاهی قابل نفوذ نمایند. به منظور رفع این مشکل می بایست از لایه های  ضداسیدی در مراحل اجرای روف گاردن استفاده کرد. روف گاردن ، تکنولوژی مدرن سقف سبز است با کارایی بالا بر روی پشت بام ها و تراس ها که به دلیل نیاز به موادی سبک و بسیار مقاوم و نیز ایجاد بستری مناسب برای رشد پوششی گیاهان ، امری تخصصی و مهندسی می باشد . وجود این پوشش گیاهی در پشت بام میتواند به کاهش از دست دادن گرما و کاهش مصرف انرژی در شرایط زمستان تاثیر گذار باشد . پشت بام یک ساختمان ، تصویری از یک محوطه در اختیار شخص قرار می دهد که ممکن است در سطح خیابان بسیار ساده و معمولی به نظر بیاید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق روف گاردن عایق روف گاردن, انواع عایق سقف

یکی از ویژگی های مهمی که باید غشای ضد آب داشته باشد دوام و کیفیت بالاست، زیرا عواملی زیادی وجود دارد که می تواند به غشای ضد آب آسیب بزند، از جمله از این آسیب ها می توان برخورد ابزار آلات مکانیکی، نفوذ ریشه، عوامل محیطی مانند باد، نور مستقیم خورشید، یخ و برف نام برد. بنابراین یک غشای ضد آب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ ریشه گیاهان
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی مانند یخ زدگی
  • مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت.