روش آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب : منظور از عایق نانو یک مایع بی‌رنگ است که پس از ریختن آن بر روی کاشی‌های سطح سرویس بهداشتی از طریق بندکشی‌ها به سطح زیرین سرویس بهداشتی نفوذ می‌کنند. در سطح زیرین واکنش‌های شیمیایی رخ می‌دهد که طی آن فرآیند بافت ذره‌ای تمامی اجزای زیر کار آب‌بندی می‌شود در واقع می‌توان گفت که یک لعاب محکم و کاملاً بی‌رنگ ایجاد می‌شود که از نفوذ آب به زیر کار جلوگیری به عمل می‌آورد. این راهکاری منحصر به فرد است که در هزینه‌های مربوط به ترمیم ساختمان صرفه جویی می‌کند. شما می‌توانید در عرض چند ساعت از نشت آب در سرویس‌های بهداشتی‌تان پیشگیری نمایید بدون اینکه درگیر هزینه‌های زائد شوید.

روش آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب

هزینه عایق کاری در سرویس بهداشتی با استفاده از عایق نانو بسیار کم و با صرفه است اما توجه داشته باشید که این مسئله دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن نیست. علت این امر به میزان مصرف عایق نانو جهت رفع نشت آب در سرویس بهداشتی باز می‌گردد چرا که مصرف بسیار کمی دارد و تنها با یک لیتر عایق نانو می‌توان سرویس بهداشتی یک ساختمان را به طور کامل ضد آب کرد. در خصوص اجرای این عایق باید بگوییم که کاری کاملاً ساده است و نیاز به نیروی متخصص ندارد. در این راستا محصولات دیگری مانند چسب رفع نم به بازار عرضه شده‌اند که توصیه می‌شود به جای خرید آنها اقدام به خرید عایق نانو نمایید. چرا که عایق نانو به هیچ وجه دسته کاشی‌ها و سرامیک‌ها را کدر نمی‌کند. یکی از مشکلاتی که برای عایق کاری سرویس بهداشتی وجود دارد، دردسرهای مربوط به تخریب و بازسازی است. عایق کاری بدون تخریب با کمترین هزینه و تعمیرات انجام می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری سرویس بهداشتی عایق کاری سرویس بهداشتی, انواع عایق سرویس

برای برطرف‌ کردن نرم سرویس بهداشتی ابتدا باید به موارد زیر توجه کنید:

  •  میزان خسارت وارد شده
  •  علت بروز خسارت

نم زدگی دلایل گوناگونی دارد و به همین دلیل باتوجه‌به نوع خسارت باید مناسب‌ترین راه را انتخاب کنید. مثلاً اگر نم زدگی به‌ واسطه درز کاشی اتفاق بیفتد باید از پودرهای بند زدگی برای رفع نم استفاده کنید. اگر افتادگی به دلیل شکستگی لوله باشد ابتدا باید شکستگی لوله را برطرف کرده تا بتوانید نم موجود در سرویس بهداشتی را از بین ببرید. عایق نانو یک عایق مایع و بدون رنگ است. این عایق بعد از استعمال بر روی سطوح سرویس بهداشتی، از بندکشی کنار کاشی رد شده و به سطح زیرین سرویس بهداشتی می‌رسد. عایق نانو بر روی ملات زیرسطح، واکنش شیمیایی نشان داده و باعث آب بندی بافت‌های مولکولی می‌شود.