عایق رطوبتی نانو پایه آب در دیوارهای بارانگیر : عایق رطوبتی نانو ترکیبی است از رزین اکریلیک پایه آب که بر روی سطوحی مانند پشت بام، سرویس بهداشتی، بالکن، آشپزخانه و غیره قابل استفاده است. عایق رطوبتی نانو الاستیسیته بالایی دارد و همین موضوع نیز موجب می‌شود تا مقاومت بالایی در برابر تنش‌های ناشی از انبساط و انقباض به وجود آمده بر روی آن داشته باشد و کمتر دچار ترک، پوسیدگی و بلند شدن عایق شود. از عایق رطوبتی نانو می‌توان برای اجرا بر روی سازه‌های جدید، ترمیم سازه‌های قدیمی، ترمیم عایق سنتی و غیره استفاده کرد.

عایق رطوبتی نانو پایه آب در دیوارهای بارانگیر

همچنین عایق رطوبتی نانو به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارد انعطاف پذیری بالایی داشته و ۱۰۰ درصد خاصیت کشسانی دارد. عایق رطوبتی نانو به دلیل آنکه بر پایه آب است دوست دار محیط زیست بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند. اجرای عایق رطوبتی نانو در ۴ مرحله صورت می‌گیرد که عبارتند از : زیر سازی، اجرای پرایمر نفوذگر عایق، اجرای عایق رطوبتی نانو با الیاف مخصوص در دو مرحله و تست نهایی عایق رطوبتی نانو. عایق رطوبتی نانو به دو دسته تقسیم می‌شود که عایق ‌رطوبتی نانو پلیمری و عایق ‌رطوبتی نانو سیمانی از جمله آن هستند. در عایق رطوبتی نانو پلیمری استفاده از این نوع عایق ساده‌تر بوده و در واقع عایق رطوبتی نانو پلیمر غیر قابل اشتعال، غیر سمی و بدون بو است. زمانی که سطح با استفاده از این نوع عایق رطوبتی پوشانده می‌شود، بهترین بازدهی به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی انجام شده و در مصرف سوخت به شدت صرفه جویی می‌شود و اضافه بار بسیار کمی نیز به ساختمان وارد می‌شود. از این ماده برای پیوند زدن فیلم، پانل های نازک، واشر و نوار استفاده می شود. چسب های نازک برای حفظ خاصیت چسبندگی به سطوح بسیار تمیز و صافی احتیاج دارند. چسب هایی که قابلیت اعمال کردن در لایه های ضخیم تر را داشته باشند، برای بیشتر سطوح سخت ساختمانی مناسب هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو دیواری عایق نانو دیواری, انواع عایق در دیوار

استفاده از مواد نانو به عنوان یکی از انواع عایق رطوبتی دیوار سیمانی و دیگر المان های ساختمان، یک گزینه ایده آل است و در آب بندی فضاهای داخلی و خارجی به خوبی عمل می کند، زیرا طول عمر بالایی دارد و علاوه بر آب بندی، در برابر فشار و آتش سوزی نیز مقاوم است. همچنین بدون بو بوده و ظاهر دیوار ها را خراب نمی کند. این گونه مواد معمولا وزن بسیار پایینی دارند و به محیط زیست هیچ آسیبی نمی زنند.