قیمت عایق رطوبتی نانو بیرنگ سرویس بهداشتی : عایق نانو یک عایق مایع و بدون رنگ است. این عایق بعد از استعمال بر روی سطوح سرویس بهداشتی، از بندکشی کنار کاشی رد شده و به سطح زیرین سرویس بهداشتی می‌رسد. عایق نانو بر روی ملات زیرسطح، واکنش شیمیایی نشان داده و باعث آب بندی بافت‌های مولکولی می‌شود. عایق سرویس بهداشتی با استفاده از عایق نانو یکی از بهترین روش‌ها برای آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب است. عایق نانو از نفوذ میکروب و کثیفی به زیر کاشی جلوگیری می‌کند، در برابر شوینده‌های اسیدی مقاومت بالایی دارد و باعث افزایش طول عمر کاشی‌ها می‌شود.

قیمت عایق رطوبتی نانو بیرنگ سرویس بهداشتی

ابعاد سرویس بهداشتی و نوع عایق بر میزان هزینه‌های پرداختی اثرگذار است. به طور مثال هزینه عایق رطوبتی برای استفاده در سرویس بهداشتی متفاوت است و بستگی به متراژ مدنظر دارد. شما عزیزان می توانید برای مشاوره در زمینه بهترین و مناسب ترین روش برای عایق کاری سرویس بهداشتی خود با کارشناسان ما  تماس حاصل فرمایید. قیمت عایق رطوبتی نانو به کیفیت عایق، نوع برند و همچنین اندازه و ضخامت آن بستگی دارد. قیمت عایق رطوبتی نانویی در بین تولیدکننده‌ ها رقابتی و به‌ صرفه است و شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر از عایق رطوبتی باکیفیت استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو در سرویس عایق رطوبتی نانو در سرویس, آب بندی با مواد نانو

مشخصات و ویژگی عایق بندی سرویس بهداشتی :

– استفاده آسان و بر پایه آب بودن.
– غیر آتش زا، غیر سمی و بدون بو.
– انعطاف پذیری و ارتجاعی بودن مخصوصا در دمای پایین و یا حرارت های بالا.
– پوسته نشدن و ترک نخوردن (کشسانی تا ۵۵۰%).
– حفظ کیفیت و رنگ.
– خاصیت عدم نفوذ پذیری و عدم جذب گرد و غبار و آلودگی و کمک کردن جهت نگهداری سطحی کاملا جذاب و تمیز و قابل شستشو.
– انعکاس نور، اشعه و گرمای خورشید تا ۹۰%.
– بهترین بازدهی جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی و صرفه جویی در مصرف سوخت.
– بهترین گزینه جهت سبک نمودن وزن بام.
– سازگار با محیط زیست، کاملا بهداشتی و غیر مضر برای انسان.
– قابلیت ترمیم موضعی فوری و آسان .
– قابل اجرا در سطوح افقی، عمودی، مواج و مورب.
– مقرون به صرفه.

منظور از عایق نانو یک مایع بی‌رنگ است که پس از ریختن آن بر روی کاشی‌های سطح سرویس بهداشتی از طریق بندکشی‌ها به سطح زیرین سرویس بهداشتی نفوذ می‌کنند. در سطح زیرین واکنش‌های شیمیایی رخ می‌دهد که طی آن فرآیند بافت ذره‌ای تمامی اجزای زیر کار آب‌بندی می‌شود در واقع می‌توان گفت که یک لعاب محکم و کاملاً بی‌رنگ ایجاد می‌شود که از نفوذ آب به زیر کار جلوگیری به عمل می‌آورد. این راهکاری منحصر به فرد است که در هزینه‌های مربوط به ترمیم ساختمان صرفه جویی می‌کند. شما می‌توانید در عرض چند ساعت از نشت آب در سرویس‌های بهداشتی‌تان پیشگیری نمایید بدون اینکه درگیر هزینه‌ های زائد شوید.