هزینه اجرای عایق بندی سرویس بهداشتی و حمام : سرویس بهداشتی و حمام در تماس مداوم با آب و بخار آب می‌باشند. رطوبت میتواند به دیواره‌ها و کف نفوذ کند و موجب پوسیدگی شود و گاهی ممکن است آب به طبقات زیرین برود و مشکلات بیشتری را ایجاد کند که جبران هزینه بر و زمانبر می‌باشد. از طرفی دیگر فضای حمام فضایی مناسب برای رشد کپک‌ها میباشد و رطوبت گیر افتاده در دیوار و کف فضایی مناسب و امن برای رشد آنها را ایجاد میکند. رشد کپک‌ها می‌تواند سلامت خانواده را به خطر بیندازد و حساسیت‌هایی نیز ایجاد کند. شستشوی مداوم و استفاده از شوینده‌های اسیدی به مرور زمان عایق کاری را از بین میبرد و نیاز به تعمیر و بازسازی آن می‌باشد. البته کیفیت عایق کاری و مواد استفاده شده تضمینی برای طول عمر آن می‌باشد و هرچقدر عایق کاری بهتری انجام داده شده باشد، سرویس بهداشتی شما زمان طولانی تری نسبت به رطوبت عایق می‌باشد.

هزینه اجرای عایق بندی سرویس بهداشتی و حمام

یک اشتباه رایج که اغلب عایق کاران مرتکب آن می‌شوند این است که اقدام به برش لوله تعبیه شده برای توالت فرنگی می‌کنند. این کار باعث می‌شود که پس از اینکه ارتفاع کف بالا آمد و سرامیک کاری شد نمی‌توان توالت فرنگی را به خوبی کار گذاشت. اکثر این لوله‌ها طولی معادل ۱۲ سانتی‌متر دارند که فرد عایق کار به هیچ وجه نباید آنها را برش دهد. نکته بسیار مهم دیگری که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که لوله‌های آب گرم و سرد را حتماً با گچ بپوشانید شاید از خود بپرسید که علت این کار چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که عایق کاری سرویس بهداشتی در فضای بسته انجام می‌شود و حرارتی که توسط چراغ ایزوگام ایجاد می‌شود ممکن است باعث تخریب لوله آب گرم و سرد یا آسیب رساندن به آنها شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی سرویس با عایق نانو آب بندی سرویس با عایق نانو, انواع عایق رطوبتی

سرویس های بهداشتی دارای رطوبت بالایی در خانه ها هستند و همین امر باعث شده است عایق کاری سرویس ها بسیار حائز اهمیت باشد. ایزوگام یکی از عایق هایی است که به این منظور استفاده می شود. سرویس های بهداشتی که قبلا عایق کاری شده اند و به هر دلیلی  دچار نشتی آب شده اند با عایق بیرنگ می شود با هزینه بسیار اندک و در کمتر از چند ساعت به صورت دائمی و بدون نیاز به تخریب کاشی ها و یا از دست رفتن رنگ و لعاب کاشی با عایق بی رنگ مجددا عایق بندی کرد