قیمت عایق‌ های رطوبتی پلیمری پایه سیمانی : عایق رطوبتی نانو برای مقابله با آسیب ها و ضررهای که رطوبت از خود برجای می گذارد طراحی شده است بنابراین در نقاطی که در ارتباط با آب و نم حاصل از آن هستند مانند سرویس های بهداشتی، پشت بام، استخرها، پایه های مربوط به ستون برق، پایه های پل، واترپروف نمودن نما، آبگریز کردن کف کارخانجات و فروشگاه ها، چاله های مربوط به خطوط انتقال نفت و گاز … استفاده می شود. عایق رطوبتی پلیمری الیاف دار نانواکریلیک محصولی مناسب جهت جایگزین شدن به جای قیرگونی و ایزوگام می باشد که به همراه الیاف فایبرگلاس ارائه می شود که مقاومت سطح را در برابر رطوبت و … چندین برابر به نسبت عایق های رطوبتی سنتی افزایش می دهد. این عایق رطوبتی نانو اکریلیک به دلیل وجود مواد پلیمری درون ترکیبات آن پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر محل را کاملا آب بند می کند و مناسب ترین گزینه جهت عایق بندی مخازن آب و استخر ها می باشد.

قیمت عایق‌ های رطوبتی پلیمری پایه سیمانی

عایق‌ های رطوبتی پلیمری در حقیقت به نوعی از عایق‌های رطوبتی گفته می‌شوند که در تولید آن‌ها از انواع مواد پلیمری استفاده می‌شود. این عایق‌ها به انواع مختلفی مانند عایق‌های رطوبتی پلیمری نانو، عایق‌های پلیمری سفید و عایق پایه سیمان تقسیم شده و هرکدام می‌توانند به خوبی از ورود و نفوذ رطوبت و مایعات مختلف به داخل محیط‌های مختلف جلوگیری کرده و مانع از خروج آن‌ها شوند. این عایق‌ها به عنوان بهترین جایگزین برای عایق‌های سنتی و قدیمی مانند قیرگونی شناخته می‌شوند و می‌توانند از یکپارچگی بالایی برخوردار باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

پوشش آب بندی پلیمری پوشش آب بندی پلیمری, عایق رطوبتی پلیمری

استفاده از عایق رطوبتی پلیمری درست مانند دیگر انواع عایق‌ها مزایای متعددی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان در لیست زیر خلاصه کرد:

  • تحمل فشار: این عایق‌ها می‌توانند فشارهای مثبت و منفی مختلف تا 7 اتمسفر را تحمل کنند.
  • بالا بودن سرعت اجرا: این نوع از عایق‌ها در مقایسه با عایق‌های سنتیسرعت اجرایی بسیار بالاتری دارند.
  • مقاومت بالا: نانو پلیمر در برابر بسیاری از حلال‌های شیمیایی مقاومت بالایی داشته و در کوتاه مدت آسیب و خسارت چندانی ایجاد نمی‌شود.
  • سازگاری بالا با محیط زیست: این نوع از عایق‌های رطوبتی هیچ‌گونه خطر و عوارض جانبی برای نیروهای انسانی در زمان استفاده و در درازمدت نخواهند داشت.
  • سازگاری با محیط‌های مرطوب: این عایق‌ها دارای خاصیت ضد جلبک و خزه هستند و می‌توانند در محیط‌های مرطوب و شرجی راندمان و عملکرد بسیاری خوبی داشته باشند.

امروزه در تولید عایق رطوبتی پلیمری از مواد مختلفی مانند قیر، بیتومن، پلاستیک و… استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها می‌توانند استفاده‌های متعددی داشته باشند. عایق‌های رطوبتی نانو به شکل مایع هستند که پس از اجرا بر روی سطوح مختلف، می‌توانند پیوندهای قوی شیمیایی ایجاد کرده و یک لایه مقاوم و ضدآب بسازند.