نحوه ترمیم ترک سطحی و ساختاری استخر : اگر در استخر خود ترک‌های بزرگ مشاهده کردید یا متوجه از دست دادن آب استخر شدید، احتمال وجود ترک‌های ساختاری یا بزرگ در کف استخر وجود دارد. ترک‌های اصلی یا همان ساختاری معمولا در چندین ناحیه مختلف ایجاد میشوند و به صورت افقی یا عمودی در طرفین یا پایین استخر به وجود می آیند. بیشتر ترک‌های سازه‌ای از بتن عبور می کنند که یکی از دلایل ایجاد اینگونه ترک‌ها حرکت خاک می باشد.

نحوه ترمیم ترک سطحی و ساختاری استخر

ترک‌ های ساختاری می ‌توانند در هر جایی روی استخر ظاهر شوند و می ‌توانند در هر الگو یا جهت رشد کنند. شما ممکن است آن‌ها را در گوشه استخر یا اطراف آن ببینید، اما می ‌توانند در هر مکانی توسعه پیدا کنند. بسیاری اوقات، ترک سازه یک نشتی را ایجاد می ‌کند و شما ممکن است توجه داشته باشید که بیشتر اوقات به محض این که شکاف را ببینید، باید آب را در استخر خود تخلیه کنید. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، همه ترک‌ها نشان دهنده وجود مشکل جدی در استخرها نمی باشد اما اینکه چگونه تشخیص دهیم ترک به وجود آمده سطحی است یا سازه ای، نیازمند دقت و در بعضی موارد کمک گرفتن از کارشناسان ساخت استخر می باشد. به صورت کلی در ترک خوردگی‌های ساختاری یا سازه ای، اصولا نشتی آب یکی از نشانه‌های شایع می باشد اما در ترک های سطحی، مشکل آنقدر حاد نیست و عموما به دلیل وجود مشکلات در تعمیر و نگهداری به وجود می آید. روش‌های تشخیص ترک‌های ساختاری از ترک‌های سطحی عبارتند از:

  • کم شدن آب استخر یکی از دلایل وجود ترک در استخرها است.
  • ترک‌های سطحی به صورت پوسته پوسته دیده شده ولی بتن زیر آنها سالم است.
  • ترک‌های درونی ایجاد شده در استخر، عموما عمیق تر از ترک‌های ظاهری می باشند.
  • ترک‌های سطحی اغلب کوچک تر از ترک‌های ساختاری بوده و به صورت خوشه ای دیده می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب نانو ترک استخر چسب نانو ترک استخر, انواع چسب های آب بندی

همانطور که دیدیم ایجاد ترک در استخر دلایل مختلفی دارد و برای ترمیم آن روش‌های گوناگونی وجود دارد، هر یک از این روش‌ها می‌توانند استخر شما را از نابودی نجات دهند. اما توجه داشته باشید که انجام چنین کاری با کمک افراد متخصص مزایای زیادی دارد. متخصصان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتجربه و تخصص خود استخر را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند. علاوه بر آن در هزینه‌های ترمیم استخر نیز صرفه‌ جویی خواهد شد. زیرا در صورت نداشتن تجربه بارها از روش‌های نامناسب برای ترمیم استفاده می‌شود و در نهایت بی فایده است. اما با وجود تجربه کافی دیگر نگرانی بابت صرف هزینه‌های سرسام‌آور وجود نخواهد داشت.