خدمات بازسازی و تعمیرات بتن با شاتکریت خشک : از بتن پاششی برای تحکیم و ثابت سازی پیکره و بدنه، حفاری و خاک برداری، اجرای عملیات مربوط به تونل ها، مجراها و کانال هاو برای ممانعت از ریزش مواد اولیه و مصالح استفاده شده بهره می گیرند. این افزودنی کارامد برای پشتیبانی و نیرومندی سازه های سیمانی به کار می رود، همچنین شرایط لازم برای انجام عملیات تعمیری و ترمیمی در آنها را فراهم می نماید. به لحاظ مصونیت و بهداشت و سلامت جسمانی کارگران این فراورده درباره گسترش و پراکندگی ذرات گرد و غبار و همچنین ریزش مصالح در تونل ها مسئله ای است که باید به آن توجه نمود.

خدمات بازسازی و تعمیرات بتن با شاتکریت خشک

در روش مخلوط خشک مصالح شامل سنگدانه و سیمان توسط پمپ شاتکریت به داخل لوله انتقال هدایت شده و به قسمت نازل منتقل می‌گردد. آب مورد نیاز در این حالت در حین خروج مصالح از سر نازل به آنها اضافه می‌گردد که با توجه به سرعت بسیار زیاد خروج مصالح از سر نازل این عمل در کسری از ثانیه صورت می‌پذیرد. در این حالت ممکن است آب به بعضی از دانه های سیمان نرسیده و در نتیجه این دانه ها هیدراته نشود به همین دلیل از روش مخلوط خشک تنها در عملیات تثبیت قبل از اجرای لاینینگ تونل ها و کارهای روکش و تعمیراتی با ضخامت کمتر از ۱۰ سانتی متر استفاده می‌گردد. یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیر و بازسازی سازه های بتنی، چوبی و فولادی استفاده از این نوع بتن ریزی است. علاوه بر این برای ترمیم آسیب های ناشی از آتش سوزی، زلزله، تقویت دیوار ها و پوشش سازه های فولادی برای نسوز کردن آنها، استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

کارایی شاتکریت ساختمان کارایی شاتکریت ساختمان, مقاوم سازی انواع سازه با شاتکریت

مزایا و دلایل استفاده از شاتکریت خشک :

  • راه اندازی، خاموش کردن و تمیز کردن آسان.
  • چسبندگی بیشتر.
  • هزینه کمتر دستگاه
  • نیاز به فضای کمتر برای اجرا.
  • انعطاف پذیری بیشتر در طول عملیات.
  • سرعت اجرای بالاتر نسبت به شاتکریت تر.

استفاده از این نوع بتن وابستگی ما به قالب را به حداقل می‌رساند و ساختمان سازان می‌توانند از آن برای ساخت طرح های پیچیده استفاده کنند و همینطور هزینه های شان برای خرید قالب را کاهش بدهند. همینطور از شاتکریت در استخرها ،پارک های اسکیت، سدها و ساختمان هایی که دارای منحنی های زیادی می‌باشد، استفاده می‌ شود.