هزینه و قیمت عایق درز پشت بام : عایق بندی رطوبتی پشت بام برای هر ساختمانی لازم است. در غیر این صورت، ساکنین ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند. از آن مهم تر انتخاب بهترین ماده ضد آب برای این کار است. برای انتخاب بهترین روش عایق بندی رطوبتی باید به هدف عایق بندی و کاربرد ساختمان مورد نظر نیز توجه نمود. عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه و قیمت عایق درز پشت بام

برای عایق بندی پشت بام می‌توانید از پوشش های رنگی قیری و همچنین مدل های آکریلیک پایه آب استفاده کنید. اما هر یک از این‌ها دارای قیمت مشخص هستند و شما باید بر اساس شرایط محیط آن‌ها را انتخاب کنید. آنچه که باعث تغییر و نوسان هزینه پروژه خواهد شد مساحت پشت بام است. طبیعتا با افزایش سطح کار شما باید گالن های بیشتری از رنگ‌ها را خریداری کنید. اما برندهای داخلی این محصول همواره سعی می‌کنند برای جلب رضایت مشتری قیمت مقرون به صرفه ای را نظر بگیرند. البته شما باید از شرکت هایی خرید کنید که مسئولیت تولید و فروش مستقیم و بدون واسطه را برعهده دارند. عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول مناسب از طرف شرکت تولید کننده عایق نانو معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق رنگی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, عایق کاری رطوبتی

عایق مناسب برای پشت بام باید در برابر ترک ها و موترک ها مقاومت داشته باشد و استفاده از الیاف در داخل عایق و یا بالابردن کشتسانی عایق نمی تواند ملاک مسلح بودن عایق باشد عایق نانو فقط با توری مش مسلح می شود و برای بالا بردن کیفیت عایق نانو  باید از مرغوب ترین توری های مش فایبرگلاس استفاده کرد. پشت بام های موزاییک شده یا سنگ کاری شده که معمولا بعد از نصب موزاییک دچار مشکل نشتی آب شده اند نیازی به تخریب و عایق کاری مجدد با عایق های پایه قیری و صرف هزینه های زیادی نیست این نوع پشت بام ها از روی موزاییک و بدون ایجاد وزن سنگین عایق بر روی سقف به صورت مطمئن آب بندی می شوند برای رفع نم پشت بام موزاییکی چندین روش وجود دارد.