عایق کاری اسکلت فلزی ساختمان کرج و حومه : عایق کاری ساختمان کرج یکی از مهمترین مراحل در بازسازی و نوسازی ساختمان‌هاست، که روز به روز در حال گسترش و متنوع‌تر شدن است. با افزایش روزافزون حامل‌های انرژی، اجرای عایق کاری ساختمان کرج اهمیت بیشتری پیدا کرده است و درخواست برای آن بیشتر می‌شود. عایق کاری ساختمان در کرج نیز مانند سایر کارهای مربوط به ساخت و ساز اصول خاصی دارد که رعایت آن ضروریست. به همین دلیل، باید کار عایق کاری حرارتی ساختمان کرج را به متخصصین این حوزه سپرد.

عایق کاری اسکلت فلزی ساختمان کرج و حومه

برای قرن‌ها، فلزات به دلیل دوام، شکل پذیری و استحکام، زیاد مورد استفاده برای کاربردهای متعدد بوده‌اند. با این حال، در میان چالش‌هایی که مردم هنگام استفاده از فلزات با آن مواجه هستند، احتمالاً خوردگی رایج‌ترین و شناخته شده‌ترین مشکل بین مشکلات دیگر است. راه حل های متعددی برای افزایش طول عمر سازه های فلزی و افزایش مقاومت در برابر خوردگی آنها پیشنهاد شده است. در این میان، انواع پوشش فلزی به عنوان یکی از موثرترین و راحت ترین روش های حفاظتی برجسته می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های ضد خوردگی عایق های ضد خوردگی، انواع پوشش بتن و فلز

کاربرد عایق فلزات نانو :

  1. محافظت و رفع پوسیدگی برای لگیر،کفی داخل ماشین ،زیر خودرو، اگزوز ،رکاب،کفی عقب وانت،نیسان،تریلی
  2. درب و پنجره ،ستون ،لوله گاز واب ،تانکر،مخزن آب،تاسیسات دریایی ، سازه های فلزی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی.
  3. بدنه کشتی ها و صنایع دریایی ، سقف های گالوانیزه و کف و سقف خودرو ، تریلر ها ، لوازم کشاورزی و...
  4. حذف خوردگی آبگرمکن، شوفاژ و کولر های آبی و گازی و...کف و بدنه  پل های هوایی و پل ...

ترکیبات نانو در عایق کاری مخازن فلزی به منظور خنثی‌سازی تاثیرات آفتاب و تغییرات دمایی بکار گرفته می‌شوند. تانکرها و منابع فلزی، به طور مداوم در تابش نور آفتاب قرار دارند و در برابر باران، برف و سرما پوششی ندارند که باعث تجربه تغییرات دمایی شدید می‌شود. فلزات دارای ضریب انتقال حرارت بالایی هستند که منجر به انتقال سریع گرما یا سرما به مایع درون تانکر می‌شود، این امر می‌تواند عوارضی مانند یخ‌زدگی، تبخیر، واکنش‌های شیمیایی و افت کیفیت را به همراه داشته باشد. از طرفی، عایق کاری با استفاده از مواد نانو می‌تواند این اثرات را کاهش دهد و از زنگ زدگی بدنه تانکر نیز جلوگیری کند. عایق کاری مخازن فلزی همچنین از تاثیرات متقابل محیطی محافظت می‌کند و در برابر آتش مقاومت نشان می‌دهد. این روش علاوه بر کاهش هدررفت انرژی و سرمایه، ایمنی کارگاه و کارکنان را نیز افزایش می‌دهد.