اجرای خدمات ایمن سازی و عایق کاری با ایزوگام : ایمن سازی ساختمان در مقابل عوامل جوی و محیطی، باید از سوی متخصصان با تجربه و آموزش دیده و نصاب های مجرب و در زمان مناسب انجام گیرد، در نتیجه بهتر است این کار را به دست نصابان معتبر بسپارید. بهترین و مرغوب ترین ایزوگام پشت بام را تهیه کنید چرا که اگر ایزوگام به درستی و توسط افراد حرفه ای نصب نشود کاملاً بی فایده بوده و نمی تواند نیاز شما را برآورده کند. پس از مرحله خرید ایزوگام، توجه به زمان عایقکاری، مهمترین قسمت برای نصب ایزوگام است، در نتیجه هزینه ایزولاسیون بستگی به نوع ایزوگام پشت بام و میزان دستمزدی که نصاب می گیرد متغیر است.

اجرای خدمات ایمن سازی و عایق کاری با ایزوگام

قبل از نصب ایزوگام، امری بسیار حیاتی است که سطح به‌طور کامل تمیز شود و هیچ‌گونه گرد و غباری روی آن باقی نماند. در صورت تمایل به انجام عایق کاری پشت بام، باید تمام اشیائ از جمله کولر را جمع و جور کرده و پس از آن ایزوگام را نصب نمایید. اهمیت بسیاری به این موضوع دهید تا بدون مشکلی ایزوگام را نصب نمایید. حتما دقت کنید که دست و پایتان جلوی کار شما را نگیرد و بتوانید به خوبی تمام سطح را ایزوگام کنید. رویکرد مناسب برای آماده‌سازی سطح همچنین، این مورد است که چند سانتیمتر از ایزوگام را روی هم بگذارید تا به خوبی لایه‌های ایزوگام به هم چسبند و آب به آن نفوذ نکند. از این روش برای جلوگیری از نم نشدن ایزوگام استفاده کنید. بعضی از این برند ها جزء باسابقه ترین ها و برترین برند های تولید کننده ایزوگام به شمار می آیند.  این شرکت ها بالاترین کیفیت تولید ایزوگام را در ایران دارند و البته قیمت ایزوگام آها نیز از سایرین بالاتر هست. اکنون حدود ۲۵۰ کارخانه تولید ایزوگام در ایران وجود دارد. در این بین شرکت های تازه تاسیسی هم هستند که با وجود نوپا بودن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. حال اگر بدنبال ایزوگامی ایده ال و با کیفیت هستید توصیه ما به شما ایزوگام هایی هست که در بالا به شما معرفی کردیم زیرا برند های مذکور تا کنون کارکرد و عمر بالا و مناسبی داشته اند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزیت ایزوگام سطوح مزیت ایزوگام سطوح، انواع عایق ایزوگام

هزینه اجرای ایزوگام پشت بام در کرج به متراژ آن بستگی دارد. هر چقدر متراژ ساختمان و متراژ پشت بام بزرگتر باشد، هزینه اجرای ایزوگام نیز بیشتر خواهد شد. همچنین قیمت نصب ایزوگام معمولی، ایزوگام فویل دار، ایزوگام دولایه و … نیز متفاوت است. اما می‌توان ایزوگام ارزان باکیفیت را در پشت بام اجرا کرد. راه آن استفاده از خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام است. این مرکز با تهیه مستقیم ایزوگام از تولید کننده اصلی در حجم زیاد، آن را با قیمت ارزان‌تر تهیه می‌کند. در عین حال نیز بجای فروش آن به واسطه‌ها و پخش آن به‌صورت عمده، آن را بطور مستقیم برای خریدار نصب می‌نماید. این موضوع سبب می‌شود تا قیمت نصب ایزوگام در هر متر مربع بسیار کاهش یابد. از همین رو با استفاده از خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام ، نه‌ تنها می‌توانید از تخصص و تجربه کارشناسان این مرکز استفاده نمایید، بلکه می‌توانید ایزوگام باکیفیت را با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید.