مرجع فروش ایزوگام حنا بام شرق دلیجان : محبوبیت و فروش بالای عایق های رطوبتی دلیجان موجب شده تا برخی از کارخانه های غیر رسمی با نام این برند در حال فعالیت باشند و برای فروش راحت از نام و برند دلیجان روی محصولات خود استفاده نمایند؛ اما به قطع کیفیتی که با خرید این محصولات نصیب شما خواهد شد کمترین شباهتی به ایزوگام اصلی و اورجینال دلیجان ندارد. ایزوگام کلمه ای است فرانسوی که از دو بخش ISO  که مخفف ایزولیت یا عایق کردن و  بخش GOM به معنی جمع اوری می باشد. در گذشته عایق کردن ساختمان ها به صورت سنتی و توسط قیر و آسفالت انجام می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی ایزوگام جایگزین انها گردید .

مرجع فروش ایزوگام حنا بام شرق دلیجان

یکی از محصولات عایق های رطوبتی ایزوگام دلیجان میباشد . این محصول یک پوشش مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی میباشد که با استفاده از گرما دادن به آن میتوان روی پشت بام و مکان مورد نظر ایزوگام را نصب کرد . در حال حاضر اکثر ساختمان ها از مراحل پی و فونداسیون تا عایق بندی سرویس ها و پشت بام از ایزوگام دلیجان به عنوان عایق رطوبتی استفاده میشود .ایزوگام مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارد و از انتقال آنها به زیر خود جلوگیری می کند . بهترین نوع ایزوگام های ایران برای شهرهای دلیجان و تهران و غیره می باشد که شامل برندهای مختلفی هستند . متوسط عمر ایزوگام دلیجان 10 سال می باشد که برای مکان های مختلف نوع ایزوگام متفاوت می باشد .ایزوگام پلیمری ویژه مناطق سردسیری و گرمسیری و معتدل با بهترین قیر ۷۰-۶۰ پالایشگاهی تولید می شود که کیفیت استثنایی داشته و بسیار مقاوم است. چنین ایزوگامی دارای انعطاف پذیری بالایی است. انواع ایزوگام دلیجان که با قیر درجه یک تولید می شوند، در بین محصولات مشابه از کیفیت و استاندارد بالاتر برخوردار هستند. کیفیت عایق رطوبتی ایزوگام پلیمری، سرمایه، امنیت و آسایش شما را محفوظ نگه داشته و از خسارت های احنمالی جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصب ایزوگام دلیجان نصب ایزوگام دلیجان, اجرای ایزوگام حنا بام دلیجان

ایزوگام مرغوب و خوب دارای دو لایه نمدی است که لایه اولیه متشکل از منسوجات پلی استر و لایه زیرین از الیاف شیشه ساخته شده است. به منظور جلوگیری از چسبندگی عایق‌ها در بسته بندی، هر طرف از عایق با موادی همچون فیلم پلاستیکی پوشانده می‌شوند .با توجه به همه این موارد بازهم انتخاب یک برند خوب ایزوگام برای مشتریانی که آشنایی زیادی با این صنعت ندارند حتما مشکل خواهد بود لذا توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب حتما با افراد متخصص و آشنا به این محصول مشورت کنید. توجه کنید که قیمت ایزوگام دلیجان بسیار وابسه به کیفیت آن است و هر چه ماندگاری این محصول بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.