آب بندی بتن توسط ملات چسب بتن : یکی از مصالح پر کاربرد در صنعت ساختمان، بتن است. برخورداری از انعطاف پذیری بالا، قیمت اقتصادی آن نسبت به سایر مصالح، دسترسی آسان به مواد اولیه و سازگاری مناسب با محیط زیست به محبوبیت هرچه بیشتر بتن افزوده است. از سایر ویژگی های مناسب بتن، قابلیت اختلاط آن با مواد افزودنی و تولید بتن آب بند یا بتن هایی با ویژگی های دیگر است. بنابراین برای تولید بتن آب بند می توان از افزودنی های مربوطه هنگام ساخت بتن استفاده کرد. البته لازم بذکر است امکان استفاده از افزودنی های بتن پس از ساخت بتن نیز وجود دارد. آب بندی بتن با سه هدف زیبایی، بهره برداری و پایداری صورت می گیرد که تعیین کننده مقدار مصرف و نحوه ی استفاده از افزودنی های اب بندی بتن هستند.

آب بندی بتن توسط ملات چسب بتن

منظور از دوام و پایداری بتن قابلیت حفظ توان خدمات رسانی آن ها در یک بازه ی زمانی مشخص است. دوام بتن، مفهومی وابسته به ماهیت بتن و عوامل مهاجم محیط خدمات رسانی است. نفوذپذیری پایین بتن یکی از عوامل موثر بر دوام عنوان شده است که کاهش آن به وسیله ی رویکردهای آب بندی بتن می توان سبب افزایش پایداری و طول عمر مقاطع بتنی شود. چسب بتن بر پایه تکنولوژی نانو کاربردها و مزایای فراوانی دارد که در جاهای مختلفی از صنعت ساختمان سازی از آنها استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی این محصول، افزایش کارایی بتن است.در عین حال به شدت نفوذپذیری آن را کاهش می دهد و اجازه نمی دهد که سیالاتی هم چون آب و دیگر محلول های خطرناک به بتن نفوذ کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, عایق بندی بتن

به این ترتیب بتن اجازه‌ی نفوذ آب به درون خود را نمی دهد و سیکل های مخربی هم چون انجماد و ذوب شدن آب در آن رخ نمی دهد. می دانیم که آب با منجمد شدن افزایش حجم می دهد. بنابراین اگر آب بتواند به داخل بتن نفوذ کند، در هنگام برودت هوا منجمد می شود و حجمش افزایش پیدا می کند. همین موضوع باعث تخریب بتن و بروز ترک هایی در آن می شود و در نتیجه آسیب دیدگی های گسترده‌ای در بتن رخ می دهد. چسب بتن نانو از ابتدا از ورود آب به بتن جلوگیری می نماید و هم چنین اجازه‌ ی بروز چنین مشکلی را نمی دهد. پس می توان گفت که به نوعی دوام و عمر بتن را نیز افزایش می دهد.