تولید عایق های رطوبتی نانوبام سراسر ایران : امروزه با پیشرفت علم و استفاده از فناوری های بروز موادی کاربردی ساخته شده است که برای جایگزین مناسب به جای عایق ایزوگام استفاده می شوند . عایق نانو زیر نظر افراد متخصص با استفاده از تکنولوژی جدید برای پوشش سطوح ساختمانی ساخته شده است.عایق رطوبتی نانو برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل سطح‌ها یا محیط‌هایی که حساسیت بالایی به رطوبت دارند، استفاده می‌شوند. نانومواد در این عایق‌ها به عنوان عناصر اصلی استفاده می‌شوند به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند باعث می‌شوند عملکرد عایق رطوبتی بهتر باشد.

تولید عایق های رطوبتی نانوبام سراسر ایران

امروزه یکی از دغدغه های مهم در صنعت ساخت و ساز، آب بندی پشت بام موزاییکی و سرامیکی و سنگ کاری شده است. انتخاب بهترین عایق برای آب بندی بام موزاییک از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا یک عایق مناسب است که خواسته های شما را از یک آب بندی پشت بام که با موزاییک کار شده است را برآورده می کند. عایق بندی، موجب افزایش ماندگاری سقف و سطح مورد نظر می شود و مقاومت آن را در برابر عوامل محیطی، نفوذ رطوبت و جذب آب ناشی از شست و شو و بارندگی، نور آفتاب و پوسیدگی دو چندان می کند. شایان توجه است که در کنار انتخاب عایق مناسب، بایستی اجرای اصولی و حرفه ای آن را نیز در نظر داشته باشید که یکی از موثر ترین موارد در آب بندی پشت بام موزاییکی می باشد. علاوه بر این ها، شما می توانید از عایق های رطوبتی نانو جهت ترمیم و بازسازی سطح خود بهره بگیرید. در ادامه به یکی از انواع عایق های پشت بام، یعنی عایق پشت بام موزاییکی به همراه مزایا و مراحل اجرایی آن می پردازیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری پشت بام عایق کاری پشت بام, عایق های مایع بام

بهترین عایق رطوبتی پشت بام  هستید و می خواهید برای همیشه از شر نشت آب راحت بشوید استفاده از سیستم عایق را به شما پیشنهاد می دهیم این عایق که با استفاده از چندین محصول قوی عایق کاری اجرا می شود یک لایه فوق العاده محکم بر روی سطح پشت بام ایجاد می کند  که تحت هیچ شرایطی سوراخ نمی شود و به جرأت می توان گفت محکم ترین و بهترین عایق پشت بام است. این عایق با دیتیل و چیدمانی از محصولات مختلف اجرا می شود که هر ریسکی که باعث نشت آب پشت بام شود یک لایه برای جلوگیری از نشت آب پشت بام در این دیتیل تعریف شده است این عایق علاوه بر این که پشت بام شما را آب بندی می کند دارای رنگ بندی متوع و زیبا است که باعث ایجاد یک مزیت و زیبایی بیشتر از قبل برای سطح پشت بام و روف گاردن می گردد.