کاربرد عایق رطوبتی سفید در بام و تراس : علاوه بر تمامی مواردی که پیش‌تر درباره عایق سفید گفته شد خوب است بدانید این نوع عایق‌ها را در صورت آسیب دیدن به راحتی می‌توان تعمیر کرد. ضمن اینکه بام سفید در برابر مواد شیمیایی مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. همچنین به صورت‌های مختلف شیب‌دار، عمودی و افقی نیز نصب شده و در فصل زمستان و تابستان انرژی و هوای خانه را به خوبی حفظ می‌کند. به همین دلیل می‌توان از آن در مکان‌های مختلف از قبیل عایق کردن پشت بام، روف گاردن، مخازن، استخر و سرویس بهداشتی استفاده کرد. ضمن اینکه در آب بندی سوله، کانکس و کانال کولر نیز کارایی بسیاری دارد. همچنین برای عایق کردن و رفع نشتی ایزوگام، قیرگونی یا برای پی ساختمان، ورق گالوانیزه و همچنین سقف‌های ساخته شده از بتن و متال نیز از این عایق استفاده کرد.

کاربرد عایق رطوبتی سفید در بام و تراس

عایق رطوبتی سفید برای استفاده در بسیاری از کاربردها از جمله استخرها، بام‌ها، دیوارها، سقف‌ها و سازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، به عنوان یک عایق حرارتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد تا انتقال حرارت را کاهش دهد و در نتیجه مصرف انرژی برای سیستم‌های تهویه و گرمایش را کاهش دهد. استفاده از عایق سفید در برخی موارد می‌تواند معایبی داشته باشد. اولاً، عایق سفید اغلب به صورت رنگی تولید می‌شود و به همین دلیل ممکن است در برخی افراد حساسیت و آلرژی ایجاد کند. علاوه بر این، استفاده از عایق سفید معمولاً برای پوشش سطوح بزرگ کاربرد دارد و در صورت ناهمواری یا شکستگی سطح، نمی‌تواند به طور کامل از نقاط ضعف محافظت کند و در نتیجه عمر مفید آن کاهش می‌یابد. همچنین، عایق سفید به دلیل رنگی که دارد، در برخی موارد ممکن است با فضای داخلی یک ساختمان و طراحی داخلی آن همخوانی نداشته باشد و از زیبایی و استتار نقاط ضعف ساختمان کاسته شود. بنابراین، قبل از استفاده از عایق سفید، بهتر است مزایا و معایب آن را به دقت مورد بررسی قرار داد و با نیازها و شرایط خاص خود هماهنگ کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید در تراس عایق سفید در تراس, عایق بالکن

عایق سفید یا بام سفید از ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی برخوردار بوده و در مقایسه با عایق‌های سنتی مانند قیرگونی، ایزوگام و… برتری‌های قابل‌توجهی دارد. به همین دلیل روزبه‌روز در حال توسعه و رواج بیشتر است.

از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این عایق‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول عمر بالا
  • نگهداری آسان
  • صرفه اقتصادی بالا
  • قابل ترمیم لودن در صورت آسیب‌دیدگی
  • مقاومت بالا در برابر اشعه UV، ایجاد درز و ترک، شرایط جوی و…
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی ساختمان و کمک به کاهش مصرف انرژی
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و صنعتی و ذرات آلاینده موجود در هوا
  • جذب 80 درصد از نور و گرمای خورشید و جلوگیری از ورود آن به داخل ساختمان
  • ساده بودن مراحل اجرا در مقایسه با ایزوگام و قیرگونی؛ در نتیجه نیازی به تخصص و مهارت خاصی ندارند.
  • قدرت چسبندگی بی‌نظیر؛ می‌توانند به سادگی سطوح قائم، افقی و شیب‌دار را آب‌بندی و عایق‌بندی کنند.
  • خاصیت کشسانی بسیار خوب؛ می‌توانند در دماهای پایین (30- درجه سانتی‌گراد) یا دماهایی بسیار بالا (120+ درجه سانتی‌گراد) به کار گرفته شوند.