اجرای عایق حرارتی پشم سنگ و پشم شیشه : عایق فایبر گلاس از شیشه مذابی ساخته می شود که ریسیده شده یا به شکل الیاف ساخته می شوند. اکثر تولیدکنندگان از 40% تا 60% محتوای شیشه بازیافتی استفاده می کنند. با این حال از فایبرگلاس می توان در ساخت محصولات مختلف از جمله خودرو نیز استفاده کرد. فایبرگلاس به عنوان یک عایق، هوا را به دام می اندازد و انتقال گرما را کند می کند. پس می تواند به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای عایق بندی دیوار استفاده کرد. عایق فایبرگلاس انتقال حرارت را که از طریق اجسام جامد (مانند دیوارهای خانه شما) است، متوقف می کند. فایبرگلاس گرما را هنگامی که به یک منطقه سردتر منتقل می شود (از بیرون به داخل خانه در تابستان و از داخل خانه به بیرون در زمستان) به دام می اندازد.

اجرای عایق حرارتی پشم سنگ و پشم شیشه

پشم و شیشه از قدیمی های عایق بندی برای لوله ها و سطوح می باشد و به خوبی امتحان خود را پس داده ایت.

  • این عایق که از بافت های ریز شیشه تشکیل شده است پایداری زیادی دارد
  • نم را به خوبی جذب می کند
  • در مقابل رشد قارچ و کپک بسیار سر سخت است و بویی هم ندارد .

این عایق حرارتی متاسفانه نسبت به آتش و رطوبت مقاومت خوبی ندارد. استفاده از پشم شیشه در زیر لایه های سقف و یا پوشش های دیوارهای جانبی مرسوم است اما بهتر است با یک پوشش پلاستیکی همراه باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پشم سنگ دیوار عایق پشم سنگ دیوار, انواع عایق صوتی

پشم سنگ از بهترین انواع عایق‌های حرارتی است که از ذوب سنگ بازالت به دست می‌آید و در انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دیده می‌شود. جالب است بدانید که جهت تولید پشم سنگ ابتدا قطعه‌های سنگ بازالت به همراه کک (ماده سوختنی) داخل کوره مخروطی شکل ریخته می‌شود و آرام‌آرام سنگ بازالت در دمای بالای ۲۰۰۰ درجه سانتی‌گراد ذوب می‌شود. سپس سنگ مذاب از زیر کوره خارج می‌گردد و به سمت دستگاه سانتیفیوژ هدایت می‌شود و با استفاده از نیروی گریز از مرکز تبدیل به الیاف مناسب می‌گردد. این الیاف به سمت نوار نقاله هدایت‌شده و توسط دستگاهی شبیه پاندول روی صفحه‌ای چیده می‌شود و به دستگاه پخت که اصطلاحاً کیورینگ گفته می‌شود فرستاده می‌شود. در دستگاه پخت الیاف به هم چسبیده می‌شوند و گاهی مقداری رزین به آن اضافه می‌گردد و طبق سفارش مشتری ضخامت و چگالی موردنظر را پیدا می‌کند. پس‌ازاین عملیات محصول تولید شده، آرایش شده و به قطعات موردنظر برش می‌خوردند و درنهایت توسط دستگاه بسته‌بندی، بسته‌بندی‌شده و برای ارسال به مصرف‌کننده آماده می‌گردد.