کاربرد عایق دوجزئی نانو در بام منازل : عایق رطوبتی دوجزئی پلیمر به منظور عایق کاری پشت بام استفاده میشود این عایق ضد سایش بوده و در مقابل شرایط جوی در فصول مختلف سال مقاومت بالایی دارد. بع علت مقاومت سایشی بالا، از عایق میتوان هم روی متریال ساختمانی استفاده کرد هم به عنوان زیر کار سنگ، موزاییک و … عایق کاری بام بدون تخریب و هزینه های بالای ساخت و بنایی انجام میشود. علاوه بر این ها، خاصیت انعطاف پذیری این عایق باعث شده با تنش های زنده ی ساختمان دچار پارگی نشده و آب بندی سازه را به صورت 100% حفظ کند.

کاربرد عایق دوجزئی نانو در بام منازل

همان‌طور که در بالا اشاره شد، این محصول برای آببندی کردن انواع سطوح ساختمانی مناسب است؛ مخصوصا اگر ساختمانی تازه تاسیس باشد، آببندی تمام نواحی آن ساختمان عمر و سلامت، ساختمان را در طولانی مدت، حفظ می‌کند. حالا نواحی مهم و حساس ساختمان می‌تواند؛ پشت بام، سرویس بهداشتی، حمام، دیواره‌های ساختمان، انواع مصالحی که در کف ساختمان کار گذاشته شده است، انواع سطوح سیمانی و بتنی و حتی استخر‌ها، از جمله عوامل محیطی هستند که با پک ویژه عایق دوجزئی، قابل رنگ آمیزی و آببندی هستند. پشت ‌بام‌ ها به عنوان بالا‌ترین بخش یک ساختمان بیشتر از تمام بخش‌های دیگر در معرض باد و باران و دیگر عوامل محیطی هستند. آب بندی پشت بام از جمله مواردی است که باید در هنگام ساخت هر ساختمانی و یا بعد از ‌آن به دقت رعایت شود و پشت گوش انداخته نشود. زیرا در صورتی که پشت بام به درستی آب بندی نشده باشد، به خصوص در مناطق مرطوب و پر باران ممکن است این رطوبت آسیب جدی به سقف و دیواره‌ها وارد کند و باعث ریزش سقف شود، حتی اگر ریزش سقف هم اتفاق نیفتد، باعث ورود نم و رطوبت به سقف طبقه پایینی شده، همچنین لکه‌هایی را ایجاد می‌کند ک به راحتی نمی‌‌توان آن را ازبین برد. با استفاده از مواد عایق دو جزئی نانو پارس می‌توانید، بهترین آب بندی را برای پشت بام خود داشته باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری تک جزئی عایق پلیمری تک جزئی, انواع عایق رطوبتی

عایق رطوبتی دو جزئی اگرچه به عنوان یک پوشش نفوذ ناپذیر و ضد رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرد اما اگر یکسری اقدامات خاص در زمان اجرا انجام دهیم می‌توانیم کارایی آنها را به صورت چند منظوره نیز داشته باشیم. یکی از موضوعات مهمی که در سازه های ساختمانی مد نظر قرار می‌گیرد انتقال حرارت از بخش دیواره‌ها و دیگر سطوح است. سطوح دیواری که به راحتی انرژی حرارتی را از خود عبور می‌دهند باعث هدر رفت این منابع ارزشمند می‌شوند.