اجرای کفپوش اپوکسی جهت کاربرد صنعتی و تجاری : کفپوش اپوکسی برای کاربردهای صنعتی و تجاری بسیار مناسب است. این کفپوش می‌تواند سطحی مقاوم و با دوام را فراهم کند که طی سال‌های سال بارهای سنگین را تحمل کند. بسیاری از سایت‌های صنعتی، انبارها و ساختمان‌های تجاری برای حفظ و ایجاد شرایط امن و ایمن برای کارگران، تجهیزات و موجودی‌ها از کفپوش اپوکسی استفاده می‌کنند. اپوکسی به صورت مایع روی سطح اعمال می‌شود و پس از مدتی خشک شده و یک سطح پلیمری سخت و مقاوم را ایجاد می‌کند. کفپوش اپوکسی یک کفپوش جذاب و چند منظوره است که کاربردهای تجاری و مسکونی فراوانی دارد. مزایای بیشمار کفپوش اپوکسی نسبت به سایر روش‌های محافظت از سطح به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی نیست. بسیاری از مردم تا زمانی که آسیب شدیدی به کف خانه‌هایشان وارد نشده است، توجه چندانی به کیفیت کف منازل خود نمی‌کنند.

اجرای کفپوش اپوکسی جهت کاربرد صنعتی و تجاری

خوب است بدانید که کف یک واحد مسکونی، بخش مهمی از ایمنی و بهره‌وری منزل را شامل می‌شود. همچنین می‌توان گفت، هر زمان بحث در مورد کف پوش اپوکسی مطرح می‌شود، ذهن همگان به صورت ناخودآگاه به سمت کف پارکینگ یا فروشگاه‌ها می‌رود. این در حالی است که به دلیل خاصیت دکوراتیو یا تزئینی بودن آن، یک انتخاب شگفت‌انگیز برای کف منازل، آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی محسوب می‌شود. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که کفپوش های اپوکسی مقاوم، تزئینی و راحت در نصب و اجرا هستند. به همین دلیل امروزه استفاده از اپوکسی نسبت به سایر روش‌های سطح‌سازی رو به افزایش است. ساده ترین تعریف کفپوش اپوکسی سطحی که شامل چندین لایه اپوکسی است که بر روی کفی با عمق حداقل دو میلی متر اعمال می شود. سردرگمی معمولاً هنگام مقایسه کفپوش اپوکسی و پوشش کف اپوکسی ایجاد می شود. تفاوت بین این دو در عمق اپوکسی نهفته است – همانطور که گفته شد، کف های اپوکسی به عنوان یک پوشش اپوکسی با ضخامت حداقل دو میلی متر طبقه بندی می شوند. هر کفپوش اپوکسی با ضخامت کمتر از دو میلی متر معمولاً به عنوان پوشش کف اپوکسی شناخته می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی اپوکسی عایق رطوبتی اپوکسی, انواع پوشش رزینی

کاربردهای رزین اپوکسی :

  • پوشش های فلزی
  • استفاده در قطعات الکترونیکی و الکتریکی
  • عایق های الکتریکی
  • مواد پلاستیکی تقویت شده با الیاف
  • چسب های ساختاری
  • رزین اپوکسی همچنین در درزبندی و ترکیبات ریخته‌گری، درزگیرها، لاک‌ها و رنگ‌ها و دیگر کاربردهای صنعتی کاربرد دارد.
  • رزین اپوکسی نسبت به انواع دیگر رزین ها برتری دارد زیرا در حین پخت دارای انقباض کم و مقاومت عالی در برابر رطوبت و شیمیایی است.
  • مقاوم در برابر ضربه، دارای خواص الکتریکی و عایق خوب و ماندگاری طولانی است.